3 Reacties

4 maanden geleden

Wat ontzettend vervelend dat het voelt alsof je gynaecoloog je niet serieus neemt. Na drie miskramen mag je vragen om progesteron capsules. Soms moet je je hard maken voor jezelf❤️‍🩹 https://richtlijnendatabase.nl/richtlijn/adaptatietraject_internationale_richtlijn_herhaalde_miskraam/prognose_en_behandeling_bij_koppels_met_herhaalde_miskramen/behandeling_van_onbegrepen_herhaalde_miskramen/progesteron.html# Ga voor je duimen dat deze keer geen miskraam wordt🍀

3 maanden geleden

Na het meemaken van een miskraam (2x in mij geval) en alles wat daarna met je lijf gebeurt door de medicatie ben ik ook weer zo bang voor een miskraam. Niet nog een keer al dat verdriet en die ellende. Helaas pas 22 juli (8weken) een echo, kon niet eerder ivm werk. Ook heb ik geen zwangerschaps klachten dus dat voelt ook niet fijn, hoewel in de laatste zwangerschap heel veel klachten had maar bleek het alleen een vruchtzakje te zijn. Sterkte iig!

3 maanden geleden

Ik denk dat als je miskramen meegemaakt hebt je nooit meer onbezorgd zwanger kan zijn! Ik heb 2 kindjes, maar voor elke goede zwangerschap heb ik een miskraam gehad. Nu ben ik opnieuw zwanger en vond eigenlijk de test voor rond NOD aan de lichte kant. Ook ik zal pas gerust zijn als ik a) zeker weer dat er een vruchtje zit met een kloppend hartje (1 van de 2 keren was een leeg vruchtzakje) en b) het kindje ga voelen bewegen.