7 Reacties
3 dagen geleden
Mijn zoontje start ook na de kerstvakantie op de basisschool en gaat wel al sinds hij 2 is 2 ochtende naar de peuterspeelzaal. Hier laten we hem gewoon meteen volledig gaan. Wel rekeninghoudend dat het in het begin vermoeiend zal zijn. Mocht het niet gaan kan ik er altijd nog iets mee doen denk ik. Denk dat het fijn is dat hij straks een ritme heeft. Ik merk ook wel dat hij er aan toe is om weer nieuwe dingen te leren.
3 dagen geleden
Reactie op Toetie23
Mijn zoontje start ook na de kerstvakantie op de basisschool en gaat wel al ...
Ja ik begrijp je helemaal. Thanks !
3 dagen geleden
Ik heb de kids gewoon meteen het reguliere programma laten volgen, incl. 1 dag naar de NSO.
Daarvoor hadden ze altijd 1 dag KDV en 2 dagen met neefjes/nichtjes bij oma’s.
De 1e had nergens moeite mee, 2e merkte je wel dat ze gedurende de week vermoeider werd. Als de juf/jijzelf denkt dat het reguliere programma teveel blijkt te zijn dan kan je je kindje altijd een middag/dag thuis houden.
3 dagen geleden
Reactie op GedreveneLotus354151
Ik heb de kids gewoon meteen het reguliere programma laten volgen, incl. 1 ...
Oké!! Thanks hè .
2 dagen geleden
Mijn dochter is gelijk 5 dagen gegaan, mijn zoon is onlangs begonnen en dat is een ander kind. Die was na drie dagen kdv ook gewoon helemaal op. Hij gaat dus maandag, dinsdag en donderdag, vrijdag. Ik zou vooral ook naar je kind kijken wat voor haar goed is en wat ze aan zou kunnen:) en lees hier over geen punt van maken enz. Een zwaar oververmoeid en overprikkeld kind heb je niets aan, dan beter met iets minder beginnen en opbouwen.
één dag geleden
Ik zal het gewoon proberen hoe het gaat als ze volledig al meedraait. Mijn dochter is net naar de basisschool gegaan, waarvan 3 dagen BSO. Ja, ze was op donderdag en vrijdag moe door alle indrukken maar vindt het ook helemaal geweldig. Wel gaat ze nu een kwartiertje eerder naar bed. Het is lastig te voorspellen hoe het gaat.