4 Reacties

15 dagen geleden

Hey, ik ben terwijl mijn dochter nog geen 1 jaar was gestart met de opleiding BBL vz IG, deze heb ik inmiddels gehaald en ben nu bezig met de BBL opleiding verpleegkundige en nu ook zwanger. Op dit moment lukt het gelukkig goed, dit door goede communicatie en afspraken met school en mijn werkplek. Is het lichamelijk zwaar het werk of is het de combinatie met school, werk, zwanger?

15 dagen geleden

Lichamelijk gaat nog wel het is meer vermoeidheid en het mentale stukje om me tot die opdrachten te zetten. Het werk zelf vind ik juist nog wel leuk en ik ben recent gewisseld van somatiek naar nah en doe lichamelijke sws al minder belastend werk omdat het hier meer begeleiden en ondersteunen is.

15 dagen geleden

Reactie op san95

Lichamelijk gaat nog wel het is meer vermoeidheid en het mentale stukje om ...
Dat stukje met opdrachten ken ik ook inderdaad, ik sta op een NAH+ afdeling wat tevens ook een leerafdeling is. Ik heb dus het 'geluk' dat ik met dienst 1,5 uur studietijd krijg dus ik kan onder werktijd mijn opdrachten en bewijsstukken maken. Is er misschien een optie op ook zn afspraak te maken met jou werkplek?

15 dagen geleden

Heb je hierover gesproken met je slb'er/mentor? Ik weet zeker dat er op een dergelijke opleiding veel ervaring is met zwangere meiden die studeren. Misschien is er zelfs, naast je slb'er of mentor, een soort vertrouwenscoach om je zorgen mee te bespreken? Volgens mij kan je je zorg het beste op je opleiding bespreken om verder te komen.