7 Reacties

3 maanden geleden

Lastig hè! Ik heb iets soorts gelijks… volgende week zaterdag ga ik naar een feestje met een vriendin, samen drinken we altijd en dan nu niet natuurlijk. Ik ben nu 4 weken en wil het haar nog niet vertellen. Nog geen idee hoe dit aan moet pakken 😂

3 maanden geleden

Hier hetzelfde! Morgen een borrel bij familie, maar ik vind het ook nog te vroeg om het te vertellen. Ik zit eraan te denken om een alcoholvrije wijn mee naar binnen te smokkelen. Hopelijk kan ik het ongemerkt switchen.

3 maanden geleden

Hier donderdag middag een positieve test en vrijdag een BBQ met werk. Heb de bubbels overgeslagen en lekker fris gedronken. Moest ook rijden dus op zich niet heel raar. Qua vlees had ik geluk dat de biefstuk pas op het einde kwam en ik toen al vol zat. Dus een goed excuus om niet te vragen om doodgebakken schoenzool 😂. Als je het wil vertellen in het natuurlijk maar als je wilt wachten proberen gewoon eea te vermijden. En het scheelt dat je met een grote groep bent, dan is de aandacht hopelijk minder op jou alleen gevestigd 😬.

3 maanden geleden

Ik zou persoonlijk nog even wachten en gewoon of net alsof doen of je alcohol drinkt haha (heb ik ooit thuis geoefend 😂) of een andere smoes verzinnen haha

3 maanden geleden

Wij hadden gisteravond een BBQ met vrienden. Gelukkig was er gevraagd om een kratje bier en nog wat dingetjes mee te nemen, goed excuus om met de auto te gaan, en daarom alcohol vrij wit bier mee te nemen😅

3 maanden geleden

Wij hebben gisteren gebarbecued. Heb het toen tegen niemand gezegd, gewoon lekker je ding doen en niet te veel op focussen. Fix dan je "de bob" bent als je normaal alcohol drinkt ;) scheelt veel

3 maanden geleden

Ik drink bijna nooit en ik hou niet van rood vlees. Niemand vermoed dus iets bij mij🤣 op mijn werk is het een ander verhaal. In de kantine haal ik altijd de specialiteit vd dag. Nu sla ik ineens heel gek de zalm over. Het regent smoesjes elke dag😆