10 Reacties
10 dagen geleden
Dat is heel vervelend! Je kan vragen om een second opinion bij een andere bedrijfsarts (onafhankelijk zou ik zeggen) en het ziekenhuis desnoods een verklaring laten opstellen t.a.v. je huidige situatie als je dit niet al hebt gedaan.
Vooral duidelijk maken dat je het niet eens bent en waar precies dan mee.
Succes en sterkte🌺😔☺️
10 dagen geleden
Reactie op Barbaraxx
Pff pittig! Hoe staat je werkgever hier tegenover?
Ben inmiddels ook al aangemeld bij UWV en heb daar goedkeuring van dus ben benieuwd🥹, want vind raar wat de bedrijfsarts doet terwijl ik al bij uwv zit
10 dagen geleden
Ik had last van mijn bekken met 17 weken zwangerschap en mocht meteen 12 uur werken ipv 28 uur. (Werk in de ouderenzorg)
2 weken later had ik wat bloedverlies (onverklaarbaar) en mocht meteen volledig stopen met werken.
Een hele fijne bedrijfsarts.
Uwv betaald 100% uit dus als het goed is heeft jou werk en financieel geen hinder van dat jij eerder stopt. Volgens mijn bedrijfarts ben je als zwangere " met klachten " niets verplicht.
10 dagen geleden
Reactie op AnyaE
Watvoor werk doe je? Misschien heeft dat ook invloed op het advies van de b ...
Ouderenzorg
8 dagen geleden
Ik heb ook al een tijd last van bekken en rugklachten, werk ook in de ouderenzorg.
Ik werk boventallig 3 keer in de week voor 3 uurtjes ongeveer per dag en dat is te doen.
Ik sta dan ook echt absoluut niet in de zorg, maar doe administratief werk, medicatie, beetje afwasjes, makkelijke taken van collega's overnemen.
Ik heb maandelijks een gesprekje ingepland met mijn leidinggevende over hoe het gaat met de: risico inventarisatie en evaluatie (R,I&E) formulier.
En vanuit daar maak ik duidelijke afspraken zwart op wit.