11 Reacties

2 maanden geleden

Donker bloed als in oud bloed of donker rood?

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Donker bloed als in oud bloed of donker rood?
Als in oud bloed.

2 maanden geleden

Dat heb ik ook gehad en mijn vk zei dat dit niks ernstigs is. Kan nog van de innesteling zijn, kan ook dat je baarmoeder oud bloed aan het opruimen is.

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Dat heb ik ook gehad en mijn vk zei dat dit niks ernstigs is. Kan nog van d ...
Fijn om te lezen! Voor hoelang had je dit ongeveer? Had je ook last van krampen? Ik ben nu in het buitenland voor vakantie. Ik heb hier een test afgenomen. Langs een vk gaat dus niet zo gemakkelijk.

2 maanden geleden

Ik heb het af en toe nogsteeds dus inmiddels zo'n twee weke, maar niet de hele dag door. Vk zei dat dit wel een paar weken kan aanhouden. En nee geen last van krampen.

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik heb het af en toe nogsteeds dus inmiddels zo'n twee weke, maar niet de h ...
Oké, dankjewel voor je bericht. Is mijn eerste zwangerschap. Voel me een beetje onzeker, niet weten wat ik moet doen.

2 maanden geleden

Snap ik, mijne ook, dus ik ga voor elk wissewasje bellen met de vk hahaha. Mocht je het niet vertrouwen neem even contact op met een vk in de buurt van je vakantie adres misschien kunnen ze even kijken of adviseren

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Snap ik, mijne ook, dus ik ga voor elk wissewasje bellen met de vk hahaha. ...
Oh leuk! Gefeliciteerd 🤗 Wel fijn dat je gewoon kunt bellen. En denk idd dat ik hier maar even op zoek ga naar een vk.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook en ben zo onzeker en bang erdoor... vorige week donderdag voor het eerst positief getest. Dinsdag had ik een paar vegen oud bloed. Gelijk VK gebeld, zei idd niets om zorgen over te maken. Maar nu had ik het vandaag weer 2 goede vegen oud bloed. Ben zo bang elke keer als ik naar de wc ga wat ik aantref. Het is mijn eerste zwangerschap en weet niet wat normaal is. Hopelijk alles in orde ook bij jou!

2 maanden geleden

Reactie op NathalieMR

Ik heb dit ook en ben zo onzeker en bang erdoor... vorige week donderdag vo ...
Het niet weten wat normaal is, maakt het allemaal zo onzeker. Ik moet ook continue naar de wc. Af en toe krampen. En veeg soms nog oud bloed. Maar lees dat dit normaal is. Maar toch blijven er vraagtekens. Ik heb trouwens afgelopen woensdag getest

2 maanden geleden

Heyy hier van heb k ook last k zou ook graag willen weten als het normaal is