12 Reacties

één maand geleden

Wij hebben het nog tegen niemand verteld. Wij willen eerst de NIPT test afwachten. Daarnaast vind ik het lastig om het aan de familie van mijn partner te vertellen. Hij heeft een zus die nu al jaren bezig is en voor het eerst een terugplaatsing van een embryo heeft. Maar ik kan het niet verbergen totdat zij zegt dat het is gelukt. Mijn familie woont niet in NL en het is toch wel leuker om het persoonlijk te vertellen.

één maand geleden

Wat een leuke foto😍! Onze ouders en broers hebben wij het gelijk verteld, dit is mijn eerste kindje en wachten al 7 jaar waarvan 4 jaar actief op en kon mijn mond niet dicht houden🤭🤭🤭 ben nu 9 weekjes

één maand geleden

Reactie op Ozgokk

Wat een leuke foto😍! Onze ouders en broers hebben wij het gelijk verteld, ...
Ik had voor mijn moeder zo iets en voor mijn vader i love opa rompertje gedaan☺️

één maand geleden

Hier weet familie en vrienden het al een poosje. Social media gaan we deze week bekendmaken (nu 12+2)

één maand geleden

Zo hebben wij het bekend gemaakt op social. Onze familie en vrienden weten het eigenlijk al vanaf 8 weken🤭 we hebben beide ouders gevraagd om lang te komen voor een bakje koffie en toen een tasje met daarin een setje kleren, de echo en de test

één maand geleden

Onze ouders en broer/zussen wisten het al met 7 a 8 weken. 2 vriendinnen ook met 8 weken. Ben vandaag 12 weken en afgelopen vrijdag hebben we het op ons werk verteld. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf met oa behang dus wij kwamen 'nieuw behangetje uitzoeken voor de slaapkamer' en kwamen toen aanlopen met een behang boek met babyprintjes. Schoonouders hebben we t verteld met behulp van de hond, die droeg een sjaaltje waarop stond 'baby op komst'

één maand geleden

Wij hebben het vandaag op social media gepost met een filmpje! Die kan ik hier alleen helaas niet posten

één maand geleden

Toen wij het onze dochter van 7 vertelde hebben we het gefilmd.. en dat naar mensen gestuurd☺️ en ik heb voor onze dochter een fotolijstje gemaakt met de echo en letters ik word grote zus en daar samen met haar ook een leuke foto van gemaakt

één maand geleden

Ik woon in het buitenland En ga rond de 30 weken ongv zwanger even op bezoek komen met een dikke buik👀

25 dagen geleden

Wat een schattige foto! Origineel ook :) Wij hebben het onze vrienden vrij vroeg verteld (7/8 weken) en ouders erna. De rest van de familie pas rond 13 weken.

24 dagen geleden

Wij hebben onlangs aan familie en een paar vrienden verteld dat we weer in verwachting zijn! Door de enthousiasme waren we vergeten om een echo bij de ballon te plakken maar het was gelukkig wel duidelijk 🤭