10 Reacties

2 maanden geleden

Ik was 14 juni voor t laatst ongesteld en ben bijna 8 weken dus dat kan als je gelijk door zwanger ben geworden en 12/6 dus ongesteld was. Ze tellen naar mijn weten wel de 2 weken kado op?

2 maanden geleden

Ja die 2 weken tellen ze erbij, dus datum eisprong + 2 weken

2 maanden geleden

Vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie beginnen ze op te tellen (met een cyclus van 28 dagen) Ik dacht zelf ook dat ik langer zwanger ben, maar omdat mijn cyclus 30/35 dagen is moest ik er 1.5 week bij tellen waardoor ik op 5.5 week kwam ipv 7 weken🫢

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde maar ik had een miskraam die begon op 22 juni en op 24 juni echt op gang kwam. Ik heb 19 augustus de eerste echo, hopelijk kunnen ze dan alvast een indicatie geven. Ik ga er vanuit dan net 8 weken te zijn. Weet niet eens of ik in maart of april ben uitgerekend. Tot die tijd zit ik nog in deze groep..

2 maanden geleden

Reactie op Ozgokk

Vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie beginnen ze op te tellen (me ...
Ja precies, ik denk dat ze mijn miskraam dan rekenen als “menstruatie”? En ik heb normaal gesproken ook een cyclus van 30/32 dagen .. ben heel benieuwd straks bij de echo

2 maanden geleden

Reactie op MamaLies22

Ik was 14 juni voor t laatst ongesteld en ben bijna 8 weken dus dat kan als ...
Ja normaal word natuurlijk gerekend vanaf je menstruatie, maar die heb ik niet meer gehad.. dus denk dat ze dan vanaf de miskraam rekenen. Pff zo lastig! Je weet dan ook niet of je eisprong vroeg of laat was aangezien je lichaam wel wat ontregeld kan zijn geweest door de mk. Maar gelukkig weten we vanmiddag meer!

2 maanden geleden

Reactie op RIRII

Ja precies, ik denk dat ze mijn miskraam dan rekenen als “menstruatie”? En ...
Oja dat is toch net even anders met de miskraam, maar ik zou inderdaad denken dat ze het zo tellen. Laat je ons weten na de echo? Ik hoop dat alles er goed uit ziet🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ozgokk

Oja dat is toch net even anders met de miskraam, maar ik zou inderdaad denk ...
Op zoiets reken ik dan maar indd! Ja ga ik zeker doen!💕

2 maanden geleden

Goede echo gehad en en inderdaad ongeveer 8 weken! 😍

2 maanden geleden

Reactie op RIRII

Goede echo gehad en en inderdaad ongeveer 8 weken! 😍
Wat een mooi echo en goed nieuws! 😍🥰