7 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb wel meerdere soorten buikpijn: bandenpijn, harde buiken, pijn die doorstraalt vanuit het bekken, darmkrampen. Maar echt zoals menstruatie herken ik niet echt en doet mij toch aan een soort oefenweeën denken, maar ik weet niet of je die zo vroeg al kunt hebben. Ik zou het in elk geval even met de verloskundige bespreken: waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar nu zit je je mogelijk zorgen te maken. En als ze wel reden ziet om het te laten onderzoeken ben je er in elk geval vroeg bij.

11 dagen geleden

Ik zal ook zeker even bellen. Liever een telefoontje te veel als te weinig.

11 dagen geleden

Het gevoel van menstruatiekrampen herken ik wel en was bij mij niet ernstig. Maar er van wakker worden klinkt wel extreem. Ik zou de verloskundige even bellen

11 dagen geleden

Ik heb ook zoiets gehad rond dat termijn, daarna was mijn buik ook dikker. Ik denk dat de baarmoeder verder uitrekte en dit kramp veroorzaakte. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen idd!

11 dagen geleden

Dit had ik vorige week met 23 weken. Mega menstruatie krampen. Ze hebben me even aan de monitor gehad maar alles was goed. Kan komen omdat de baarmoeder oprekt. Als je het niet vertrouwt even bellen inderdaad.

10 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Ik heb ook zoiets gehad rond dat termijn, daarna was mijn buik ook dikker. ...
Ik heb gebeld en het is inderdaad hevige bandenpijn. Mijn buik is inderdaad ineens dikker, bizar🤯. Gelukkig niks ernstigs!

9 dagen geleden

Reactie op IIssaa

Ik heb gebeld en het is inderdaad hevige bandenpijn. Mijn buik is inderdaad ...
Ah Fijn! Dus ook goed gegroeid 😅 dat is iig positief