8 Reacties

8 dagen geleden

De magnetron. En thermosfles met gekookt water en dan de kraan of evt flesje koud water 😜

8 dagen geleden

Deze was in mamaswereld die ga ik halen en kan ook met bv

7 dagen geleden

Reactie op joyce0208

De magnetron. En thermosfles met gekookt water en dan de kraan of evt flesj ...
Maar voor borstvoeding is een magnetron niet aan te raden.

5 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Maar voor borstvoeding is een magnetron niet aan te raden.
Oh in dat geval gewoon live?

5 dagen geleden

Is inderdaad afhankelijk van moedermelk of kunstvoeding? Moedermelk mag niet te snel verwarmen of in de magnetron. Dus dat duurt ‘s nachts erg lang. Dan kan je misschien beter live voeden als dat mogelijk is. Voor kunstvoeding vond ik het ‘s nachts ideaal om een waterkoker te hebben die op 40graden kan. Die had ik gewoon op m’n slaapkamer klaar staan met een poedertoren er naast. Dan heb je nu nnen 1 minuut een fles op de juiste temperatuur.

5 dagen geleden

Voor onderweg had ik voor kunstvoeding meestal een thermosfles kokend water mee en een flesje koud water. Even mengen en klaar. Moedermelk had ik zo’n warmer voor zoals eerder werd genoemd (als ik zelf niet mee was om live te voeden)

5 dagen geleden

Erg tevreden over Philips Avent flessenwarmer voor borstvoeding. Kun je ook goed op marktplaats overnemen. Kunstvoeding mengden we direct uit de quooker of thermosfles met koud water.

5 dagen geleden

Voor moedermelk heb ik nog een flessenwarmer van Luvion. Doet het prima 👌🏻 Met kunstvoeding ben je inderdaad veel sneller met een thermosfles heet water icm koud water voor onderweg.