24 Reacties

2 maanden geleden

Zelf ben ik in mijn vorige 2 zwangerschappen voor gewone topjes gegaan die meerekte. Het geeft niet zoveel steun als een bh maar het was ook even wel iets.

2 maanden geleden

Zeeman heeft topjes met ingebouwde bh zonder beugel! Beste aankoop ever! Hoef je dus geen bh te dragen maar wel genoeg steun 🥰 €5,99 en in verschillende kleuren

2 maanden geleden

Ik heb bij m’n eerste zwangerschap meteen een beha 2 maten groter gekocht. Die heeft me de zwangerschap door geholpen, maar met de borstvoeding waren die alsnog te klein 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Hier zelfde probleem;). Ik heb van de week bij de h&m van die voedingsbh's gekocht (2 in 1 verpakking) in twee maten groter. Ze zitten lekker en kun je straks ook nog gebruiken.

2 maanden geleden

Ik heb gister 3 bh’s binnen gekregen van de SHEIN!! Zitten heerlijk!! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VIct0fYAf3g&localcountry=NL&url_from=GM7531054211459960832

2 maanden geleden

Tip alerttt. Deze bij de primark gezien, 3 voor €14 en ze zitten echt top.

2 maanden geleden

O hij laadt de foto niet. Maar ze heten “3 pack seamfree wireless” en het is een zachte voorgevormde bh in wit, zwart en grijs!

2 maanden geleden

Volg! Iemand ook tips voor beha’s met een grote cup? Dus waar nog wel iets van ondersteuning in zit?

2 maanden geleden

Ik heb de Cariwell meegroei met gelbeugel en voorvorming, die vind ik heel fijn!

2 maanden geleden

Reactie op Elizabeth.

Ik heb gister 3 bh’s binnen gekregen van de SHEIN!! Zitten heerlijk!! http ...
De link doet het niet - zou je de naam/productcode willen delen?

2 maanden geleden

Deze zijn ook super zacht en rekken mee 😃

2 maanden geleden

Moet je grote maat nemen, ook als je van jezelf cup A hebt 😅 ik heb echt geen idee.

2 maanden geleden

Ik heb voedingsbeha's van de bonprix. Had al "last" van grotere borsten, dus voor mij werken die topjes eigenlijk niet voldoende

2 maanden geleden

Reactie op Kiwi88

Volg! Iemand ook tips voor beha’s met een grote cup? Dus waar nog wel iets ...
Deze vraag is voor mijzelf ook meer van toepassing. De topjes bieden onvoldoende support. Ik ben echter van plan om dit weekend naar de Hunkemöller te gaan omdat ze daar nu 2 bh's voor €37 verkopen. Dat valt dan nog mee. Bij de goedkopere winkels zoals de Hema, Wibra etc hebben ze helaas mijn maat niet. Anders was dat ook een optie geweest om voor nu gewoon een nieuwe bh te kopen. Ik had 70D en vermoed dat het nu 70E is.

2 maanden geleden

Reactie op liannevdzant

De link doet het niet - zou je de naam/productcode willen delen?
Sorry ik zie je bericht nu pas! Volgens mij is dit de code: 6318387 Als het niet lukt laat t dan even weten! ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Elizabeth.

Sorry ik zie je bericht nu pas! Volgens mij is dit de code: 6318387 Als he ...
Gelukt! Dankjewel 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Eline055

Zeeman heeft topjes met ingebouwde bh zonder beugel! Beste aankoop ever! H ...
Ja ik heb deze ook! Zitten heerlijk

2 maanden geleden

Reactie op Kiwi88

Volg! Iemand ook tips voor beha’s met een grote cup? Dus waar nog wel iets ...
Ja, de Primadonna Twist zonder voorgevormde cup. Die rekt voldoende mee gedurende de groei van je borsten. Kreeg dit als tip in lingerie winkel. De Primadonna voedingsbeha als je bevallenbent. Zit heel mooi! Bij mij gingen goedkopere bh's heel erg broeien of kreeg ik pijn in mijn rug.

2 maanden geleden

Ik vind BOOBdesign het heerlijkste merk voor tijdens zwangerschap ook of juist grotere maten ! Ondanks top formaat de juiste steun!

2 maanden geleden

Reactie op MamaLies22

Ik vind BOOBdesign het heerlijkste merk voor tijdens zwangerschap ook of ...
Ook voor bij BV maar dan moest ik wel nog een grotere maat (net af is elke ander mama in mijn omgeving)