Hallo allemaal
Ik ben (onverwacht) in verwachting van ons derde kindje waar we heel blij mee zijn.
Ik ben alleen enorm onzeker over het bijkomen. Ik ben bij beide zwangerschappen 40 kilo aangekomen.. bij de eerste heb ik niet gegeten maar gevreten.. dus was te verklaren. En bij de tweede heb ik het eerste trimester echt wel op mijn voeding gelet en veel bewogen.. toen ik 14 weken zwanger was en zag dat ik alsnog al 10 kilo aan was gekomen dacht ik blijkbaar heeft opletten geen zin dus ik ga het ook loslaten en eten wat ik lekker vind. Wel met mate. Nu heb ik die laatste 40 kilo op 3 kilo na net weer allemaal eraf gezwoegd en ben ik zwanger waar ik heel blij mee ben.
Ik merk wel dat ik er echt obsessief mee bezig ben.. ik sport 2x per dag als het lukt en ik heb bijna eet vrees.
Vandaag zijn we met ons oudste zoontje naar de dierentuin gegaan en had ik me voorgenomen het wat meer los te laten en frietjes te eten vandaag, en wat broodjes.. en nu voel ik me weer heel onzeker.
Ik ben gewoon echt als de dood om weer zoveel bij te komen.. ik heb zo ontzettend veel moeite gedaan om het kwijt te raken.
Heeft iemand in hetzelfde schuitje gezeten en/of kan iemand mij gerust stellen met een soortgelijke ervaring waar het wel goed is afgelopen 🙈😅