10 Reacties

één maand geleden

Het kan zijn door het persen dat er wen vaatje ia gesprongen . Bloedverlies hoeft echt niet meteen wat ergste te zijn . Als er geen klonten bloed uit komen of extreme krampen . Of dat het 48u aan houdt .

één maand geleden

Reactie op Karin!!

Het kan zijn door het persen dat er wen vaatje ia gesprongen . Bloedverlies ...
Oke! Dus ik hoef niet gelijk te denken dat het hartje gestopt zou zijn bij een beetje roze afscheiding?

één maand geleden

Reactie op J2024J

Oke! Dus ik hoef niet gelijk te denken dat het hartje gestopt zou zijn bij ...
Als je wil mag je mij een privé bericht sturen . Ik heb nu een gezond zoontje van 8maanden en heb bij hem 4 keer in het ziekehuis voor bloedverlies gelegen . Ik kan je er veel over vertellen

één maand geleden

Reactie op Karin!!

Als je wil mag je mij een privé bericht sturen . Ik heb nu een gezond zoon ...
Is goed

één maand geleden

Als het onschuldig is zal je zien dat dit afneemt en snel weer weg zal zijn (misschien nog keer wat te zien met afvegen). Een miskraam begint natuurlijk ook vaak met licht bloedverlies maar heeft daarbij ook veel andere symptomen. Wat jij omschrijft klinkt als een gevoelige baarmoedermond! Ik heb dit ook, zo’n 1-2x per week.. ik schrik altijd even maar het stopt daarna weer. Gisteren had ik het ook weer en daarna een fantastisch mooie 13 weken echo gehad. Garanties kan ik je niet geven maar dit klinkt voor mij niet als iets zorgelijks, maar enkel onschuldig bloedverlies!

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Als het onschuldig is zal je zien dat dit afneemt en snel weer weg zal zijn ...
Dankjewel! ❤️ ja net weer 2 keer geplast, maar niet meer gehad. Ik neem aan dat het bij een miskraam echt door zet? Ik ben nu 9 weken, en gister nog een mooi kloppend hartje gezien

één maand geleden

Het kan ook komen van de inwendige echo. Als het een klein beetje en eenmalig is kan dit geen kwaad. Maar blijf je zorgen houden zou ik zeker de verloskundige bellen!

één maand geleden

Reactie op rupsje

Het kan ook komen van de inwendige echo. Als het een klein beetje en eenmal ...
Het was niet inwendig, maar via de buik

één maand geleden

Komt door de vaatjes die kunnen heel makkelijk knappen nu, ik heb 2 weken lang met bloedverlies gelopen na het plassen en ontlasting en zelfs bij kleine bewegingen, het is nu 2 weken rustig bij mij :) en alles is goed met de kleine

één maand geleden

Reactie op J2024J

Dankjewel! ❤️ ja net weer 2 keer geplast, maar niet meer gehad. Ik neem aan ...
Normaal gesproken zet een miskraam dan idd door met toenemend bloedverlies, buikpijn/kramp en nemen je symptomen af. Uiteraard slag om de arm hè, ik kan je enkel mijn ervaring delen (en wat verloskundigen toen ook zeiden). Het onschuldige bloedverlies wat ik nu zo af en toe heb voelt compleet anders dan mijn twee miskramen. Je wilt gewoon nooit bloed zien in je zwangerschap dus de stress is compleet te begrijpen!