4 Reacties

22 dagen geleden

Ik ben 15+3 en ik heb ook helemaal geen klachten. Behalve honger en iets meer moe. Verder voel ik niets! Denk daardoor ook steeds klopt het wel? Maar probeer tegelijkertijd maar gewoon blij en dankbaar te zijn dat ik tot nu toe zo'n rustige soepele zwangerschap heb ♡ veel vriendinnen waren helemaal kapot of veel overgeven. Ik nergens last van gehad nog!

22 dagen geleden

Heel herkenbaar, maakte me ook veel zorgen maar ben ondertussen 18 weken en alles gaat goed. En klachten nog steeds weg, eigenlijk heel fijn…

22 dagen geleden

Jup, ik ben nu ook precies 13+4 en ook totaal geen klachten. Het is dat ik gister bij de 13 weken echo een heel actief kindje zag anders zou ik niet geloven dat ik zwanger was. Ik had dit mijn 1e zwangerschap ook. Het is inderdaad soms beangstigend maar ik probeer er nu juist ook maar van te genieten! Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik een Doppler gekocht, dus ik denk dat ik die soms ga gebruiken als ik onzeker ben (je hoort natuurlijk alleen het hartje dus zoveel zegt het niet maar het stelde mij wel gerust de vorige keer tot ik de baby ging voelen). Weet niet of dit je helpt maar dan weet je in ieder geval dat je niet alleen bent! :)

22 dagen geleden

Had het hier toevallig net nog met mijn man over! Eerste zwanger veel ziek geweest en klachten gehad. Nu buiten was vermoeidheid en bekkenklachten nergens last van. Voel me vaak niet ‘zwanger’ en dat maakt mij dan onzeker. 7 oktober weer een echo en kijk er echt naar uit om de baby dan weer te zien. Geeft toch wat geruststelling.