12 Reacties

3 maanden geleden

Hoihoi, Zelfde hier. 5 weken zwanger. Borsten enorm gevoelig, een beetje hormonaal zo af en toe en misselijkheid met kleine vlagen. Als het zo blijft met de kwaaltjes mogen we niet klagen denk ik 🥳

3 maanden geleden

Dit is exact wat ik ook dacht. Ik ben bijna 5 weken zwanger. Voel alleen af en toe mijn onderbuik qua krampjes, mn in de avond. En soms een opgeblazen gevoel. Maar voel me verder goed. Ik geniet er maar van en doe zoveel mogelijk dingen (en blijf natuurlijk goed voor mezelf zorgen), want ik weet niet hoe lang dat zo blijft...

3 maanden geleden

Reactie op LAmber1994

Dit is exact wat ik ook dacht. Ik ben bijna 5 weken zwanger. Voel alleen af ...
Nee daarom, ik doe hetzelfde. Alleen kan ik mezelf wel soms uitlachen als ik even een hormonaal momentje heb 😂

3 maanden geleden

Reactie op Diella_

Hoihoi, Zelfde hier. 5 weken zwanger. Borsten enorm gevoelig, een beetje ...
Ik heb ook al 2 echo’s gehad, dus weet al dat het goed zit. Maar in de zwangerschap van me zoontje had ik echt overal last van.

3 maanden geleden

Reactie op Diella_

Nee daarom, ik doe hetzelfde. Alleen kan ik mezelf wel soms uitlachen als i ...
Ik ben wel erg vergeetachtig. Dat wel !

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik heb ook al 2 echo’s gehad, dus weet al dat het goed zit. Maar in de zwa ...
Wat fijn dat je nu al echo's gehad hebt. Kan me voorstellen dat dit een fijner gevoel geeft. Vindt die 8 weken echo wel even duren haha. So far ben ik nog wel relaxed, maar ik zou graag meer willen weten!

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik ben wel erg vergeetachtig. Dat wel !
Ah ja! Zo herkenbaar. Ik heb pas 25 juli eerste echo, dus ben benieuwd

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik heb ook al 2 echo’s gehad, dus weet al dat het goed zit. Maar in de zwa ...
Ja dat is wel fijn. Mijn eerste echo is 25 juli, dus ben benieuwd.

3 maanden geleden

Reactie op LAmber1994

Wat fijn dat je nu al echo's gehad hebt. Kan me voorstellen dat dit een fij ...
Ik had hiervoor een bbz was om te kijken of het vruchtje nu in me baarmoeder was. Volgende week vrijdag mag ik weer naar de gynaecoloog. We zagen afgelopen maandag al wat bewegen ze kon niet met 100% zekerheid zeggen dat dit het hartje was. Maar ik ben hiervan overtuigd.

3 maanden geleden

Wat fijn zeg, wat zekerheid. Wij wachten met gezonde zenuwen af voor de 25e

3 maanden geleden

Veranderd jullie symptomen ook na zo veel dagen/weken? Vorig week was ik de hele dag door misselijk. Nu heb ik alleen nog maar ochtend misselijkheid en zoveel last van mijn borsten 😨

3 maanden geleden

Reactie op PinkLady22

Veranderd jullie symptomen ook na zo veel dagen/weken? Vorig week was ik de ...
Bij mij is elke dag anders, ben nu al ff niet misselijk geweest tot vanmorgen. Me borsten blijven trouwens wel erg gevoelig