8 Reacties
20 uur geleden
Ik ben eigenlijk echt alleen tevreden over Pampers Harmonie Aqua.. voordelig niet echt maar ze werken tenminste.
Ook kruitvat die heel veel mensen fijn vinden, vind ik echt waardeloos. De vezels in de poep van mijn oudste zijn er echt niet mee weg te krijgen. Ze zijn veel te droog vind ik.
18 uur geleden
Ik koop de Waterwipes enkel in de aanbieding en dan komen ze uit op 2€ per pak. (Let op 60 wipes per pak, pampers harmonie geloof ik 48) Ik scheur ze dan ook vaak doormidden (zeker nu ze dikker zijn geworden, kan dat prima). Met 4 helften kan ik een poepluier schoonmaken en dat lukt me met 2 hele niet. Met andere merken vaak ook niet.
De andere A-merken zijn ook nog eens ten minste net zo duur (bijv. 50% korting aanbieding zowel van Waterwipes als pamper harmonie, komen uit op 0.033€ respectievelijk 0.034€ cent per wipe).
En dan nog een verschil. Vele merken hebben tegenwoordig een Waterwipe in hun assortiment, maar dit is enorme greenwashing, want de meeste wipes bestaan sowieso al voor het grootste gedeelte uit water. De extra toevoegingen zullen relatief altijd in de laatste paar procent zitten. 98 of 99% water klinkt bijna net zo goed als 99,9 procent water, maar er is een groot verschil als je naar de ingrediënten kijkt. Waterwipes heeft er 2: water en een grapefruit/citrusextract. Pampers harmonie bijvoorbeeld heeft er 7. Hierom vind ik dat je geen directe vergelijking tussen deze wipes kunt maken zijnde een waterwipe.
Ieder zijn voorkeur, maar afhankelijk van de reden dat je voor Waterwipes koos, zijn er misschien niet veel echt vergelijkbare alternatieven.
16 uur geleden
Wij gebruiken wasbare billendoekjes. Veel beter dan al die weggooi! Ik vind ze zo goed opnemen en vegen, je hebt er ook veel minder van nodig.
12 uur geleden
Wij vinden die van de AH ook wel goed, 1,30 per 60 stuks en regelmatig in de aanbieding/bonusbox
7 uur geleden
Waterdoekjes van de AlbertHeijn zijn echt top en scheelt veel geld, ik heb ze ook vervangen