370 Reacties

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt, nu net de uitslag via de mail ontvangen, gelukkig alles goed en geen nevenbevindingen gevonden. Is naar het erasmus gestuurd 🤗

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Weet iemand waar de uitslagen in Amsterdam naartoe worden gestuurd? Of hang ...
Denk zelf dat het naar het VuMC gestuurd is

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Weet iemand waar de uitslagen in Amsterdam naartoe worden gestuurd? Of hang ...
Ik heb vorige week maandag 19e bloedgeprikt en dat zou naar het AMC gaan. Maar heb nog niets gehoord tot op heden.

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Weet iemand waar de uitslagen in Amsterdam naartoe worden gestuurd? Of hang ...
Mijn NIPT werd vanuit Den helder naar het VUmc gestuurd in Amsterdam!

één maand geleden

Ik heb eindelijk na 11 dagen spanning een goede uitslag binnen. In de uitslag van UMC zag ik staan dat ie op de 22e al bekend was, hoe kan het dan dat ik deze pas de 27e van mijn vk krijg? 5 dagen onnodig in spanning gezeten. Dat vind ik echt teleurstellend

één maand geleden

Dinsdag ochtend geprikt, vrijdag ochtend de uitslag gekregen via de mail. Allemaal goed (met nevenbevindingen)! Bloed geprikt in Utrecht, uitslag kwam vanuit het Maastricht UMC. Sterkte met wachten allemaal 🍀

één maand geleden

Weet iemand waar de nipt afgenomen in Ede naartoe gestuurd worden? Donderdag geprikt. Ben benieuwd wanneer de uitslag er is.

één maand geleden

Ik heb afgelopen woensdag geprikt en vandaag (dinsdag) de uitslag gehad

één maand geleden

Ik heb afgelopen dinsdag geprikt en vandaag in de ochtend de uitslag gekregen via email! En hele goeie uitslag met neven ook bij ✨️🥹. (Regio Utrecht)

één maand geleden

Precies 1 week

één maand geleden

Ik maak me zorgen, zie allemaal mensen die later de NIPT test gedaan hebben en de uitslag al hebben 😱.. Ik heb vorige week maandag in de ochtend geprikt en nog niks gehoord. Nog meer mensen die zo “lang” wachten?

één maand geleden

Reactie op LS5236

Ik maak me zorgen, zie allemaal mensen die later de NIPT test gedaan hebben ...
Ik had 16 augustus geprikt en vandaag pas de goede uitslag. Ik vermoed wel dat de vertraging bij de verloskundigenpraktijk lag die de uitslag niet direct hebben doorgestuurd

één maand geleden

Reactie op LS5236

Ik maak me zorgen, zie allemaal mensen die later de NIPT test gedaan hebben ...
Ligt eraan waar t naartoe gaat. T duurt gemiddeld ook 2 weken

één maand geleden

Vorige week maandag geprikt met nevenbevindingen, is naar Rotterdam gestuurd en vandaag een goede uitslag❤️

één maand geleden

Reactie op Lisanne62025

Vorige week maandag geprikt met nevenbevindingen, is naar Rotterdam gestuur ...
Wat fijn! ❤️ Ik hoop dat ik het dan ook deze week hoor, ik heb vorige week woensdag geprikt en het is ook naar Rotterdam gegaan voor zover ik weet

één maand geleden

Hier woensdag geprikt en vandaag (dinsdag) uitslag. Hij was gisteren al bekend bij de verloskundige. Is naar Maastricht Umc gegaan.

één maand geleden

Ligt eraan waar t naartoe gaat. T duurt gemiddeld ook 2 weken
Ja en toch lees ik bij iedereen eigenlijk dat ze het na een week (of zelfs korter) wel horen

één maand geleden

Ik heb vorige week donderdag geprikt en vandaag een goede uitslag gekregen!🥳 ik heb met nevenbevindingen gedaan ❤️

één maand geleden

Reactie op MamaMama93

Ik heb vorige week donderdag geprikt en vandaag een goede uitslag gekregen! ...
Wat fijn! Uit welk zh kwam je uitslag? Ik heb vorige week donderdag ook de nipt geprikt en nog niks gehoord… zo spannend

één maand geleden

Reactie op il92

Wat fijn! Uit welk zh kwam je uitslag? Ik heb vorige week donderdag ook de ...
Maastricht UMC. Had het niet verwacht zo snel🙈 weet jij waar die van jou heen gegaan zijn?