370 Reacties

één maand geleden

Reactie op MamaMama93

Maastricht UMC. Had het niet verwacht zo snel🙈 weet jij waar die van jou h ...
Erasmus, heb het idee als ik het hier zo lees dat dit de drukste locatie is want daar duurt het vaak 10 wekdagen🫣

één maand geleden

Reactie op il92

Erasmus, heb het idee als ik het hier zo lees dat dit de drukste locatie is ...
Ah 10dagen zou wel shit zijn! Hopen dat je snel de uitslag hebt!🤞🏼

één maand geleden

Mijn nipt ging ook via Maastricht, zaterdag afgenomen en vandaag (woensdag) al de uitslag!

één maand geleden

Vorige week maandag geprikt, en afgelopen maandag een goede uitslag gekregen 🥰 Ging via het Erasmus. Kennelijk stond de brief al sinds afgelopen zaterdag in mn zwangerenportaal 😅

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag (dus precies een week geleden) geprikt voor de nipt. Nog geen uitslag. Ik weet dat het 10 werkdagen kan duren maar ik lees hier zoveel dat het eerder komt dat ik er zenuwachtig van word😥 Ben zo bang dat er wat mis is. Gelukkig wel gister het hartje horen kloppen en dat klonk helemaal goed en krachtig maar vind het zo lastig om hier op te moeten wachten. Net gelezen over iemand hier die met 17 weken de zwangerschap moest afbreken ivm een ernstige afwijking. Dat lezen helpt natuurlijk ook niet mee.

één maand geleden

Ik heb vorige week donderdag gepikt en kreeg gisteren een goede uitslag❤️

één maand geleden

Hier vrijdagmiddag geprikt en vandaag uitslag. Was bij ETZ Tilburg.

één maand geleden

Reactie op LS5236

Ik maak me zorgen, zie allemaal mensen die later de NIPT test gedaan hebben ...
Al iets gehoord? Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Dinsdag begin middag geprikt. Net ook VK gebeld en volgens de assistente was er nog niks binnen. Wordt er heel onrustig en ongeduldig van met al die snelle uitslagen hier;)

één maand geleden

Ik heb vorige week donderdagochtend geprikt ook nog geen uitslag! Wie woont er nog meer in omgeving Amsterdam, en hoelang duurde het bij jou?

één maand geleden

Ik woon in Noord-Holland en had een week geleden geprikt en net de uitslag binnen!

één maand geleden

Vorige week donderdagmiddag geprikt en vanochtend de uitslag binnen (bloed ging naar MUMC)

één maand geleden

Reactie op lois94xxx

Ik heb vorige week donderdagochtend geprikt ook nog geen uitslag! Wie woont ...
Ik had vorige week woensdagochtend geprikt in Amsterdam en heb net een goede uitslag binnen. Op de brief staat wel datum van 27 aug. Maar heb het idee dat Amsterdam niet heel snel gaat..

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Ik had vorige week woensdagochtend geprikt in Amsterdam en heb net een goed ...
Nee precies! Fijn dat je uitslag goed is🤗

één maand geleden

Afgelopen vrijdag geprikt en nog geen uitslag, regio Utrecht.. hopelijk snel duidelijkheid

één maand geleden

Reactie op Il Rijn

Al iets gehoord? Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Dinsdag begin midda ...
Ja, ik had de verloskundige even geappt het was al binnen! Ik had maandag de 19e geprikt en blijkbaar had de verloskundige de 21e de uitslag al had. Ze waren het alleen “even vergeten” aan mij door te geven.. 😩

één maand geleden

Reactie op LS5236

Ja, ik had de verloskundige even geappt het was al binnen! Ik had maandag d ...
Oh nee, dat is lullig! Hopelijk was de uitslag goed!!

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb afgelopen vrijdag geprikt in Elst (Gelderland), maar nog geen uitslag. Word ook een beetje nerveus van al die snelle uitslagen. Meer mensen uit de omgeving Arnhem/Nijmegen? Hoe lang hebben jullie moeten wachten?

één maand geleden

Reactie op mirsjem

Hoi hoi, ik heb afgelopen vrijdag geprikt in Elst (Gelderland), maar nog ge ...
5 werkdagen, maandag geprikt en vrijdag de uitslag

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt en gisteren (donderdag) uitslag gekregen. Goed gelukkig!❤️

één maand geleden

Ik heb eergisteren geprikt voor de nipt (vrij vroeg, met 10+4). Heeel benieuwd wanneer die uitslag binnen is. Vind het toch wel spannend ofzo haha