370 Reacties

één maand geleden

Reactie op LS5236

Ja, ik had de verloskundige even geappt het was al binnen! Ik had maandag d ...
Oh wat slordig. Maar zo te horen alles goed?! Hier inmiddels ook een goede uitslag doorgekregen :)

één maand geleden

Ik heb de uitslag, alles helemaal goed 🙏❤️🥹 Vorige week woensdag geprikt en gister stond de uitslag in zwangereportaal. Zag het net pas. Zo opgelucht ❤️

één maand geleden

Ik heb maandag geprikt, en net al gebeld met een goede uitslag! Super snel dus

één maand geleden

Ik heb vorige week vrijdag ochtend geprikt.. nog steeds aan het wachte 😥 had echt gehoopt dat het vandaag zou zijn.. heb geprikt in ghz Gouda. Vind t toch wel spannend nu..🫨

één maand geleden

22 aug. Nipt test vandaag de uislag op 30 aug. Alles goed gelukkig

één maand geleden

Ik heb gister de uitslag van de nipt met neven bevindingen gekregen en alles was goed! 22/8 geprikt. Was gestuurd naar het Erasmus.

één maand geleden

Ik lees dat veel meiden de uitslag zagen in de zwangerenportaal. Waar vonden jullie dit?😅

één maand geleden

Reactie op Maar-

Ik lees dat veel meiden de uitslag zagen in de zwangerenportaal. Waar vonde ...
Onder bestanden, maar de verloskundige upload dit. Meestal laten ze het wel weten voordat ze dit uploaden.

één maand geleden

Reactie op il92

Onder bestanden, maar de verloskundige upload dit. Meestal laten ze het wel ...
Dat is bij mij niet, ze uploaden het in het portaal en het is aan ons om het te zien, we krijgen geen berichtje/telefoontje.

één maand geleden

Reactie op il92

Onder bestanden, maar de verloskundige upload dit. Meestal laten ze het wel ...
Dankjewel! Had t daar idd ook verwacht, staat niks. Dan moet ik gewoon nog even geduld hebben😂

één maand geleden

Reactie op Il Rijn

Oh wat slordig. Maar zo te horen alles goed?! Hier inmiddels ook een goede ...
Wat fijn dat je een goede uitslag hebt! Hier ook alles goed inderdaad 🤗

één maand geleden

Hier vorige week vrijdag geprikt en vandaag de uitslag! Alles was goed 🥰

één maand geleden

Vorige week donderdag ochtend geprikt en precies een week later op donderdag avond uitslag. Het bloed moest ook even reizen van Drenthe naar Amsterdam.

één maand geleden

Ik heb de nip in het ziekenhuis gedaan afgelopen maandag, de gynaecoloog vertelde dat ik het via de post krijg en ze alleen bellen als het niet goed was. Had iemand anders dit ook zo en hoe lang duurde het? Ik woon in Den Bosch.

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik heb de nip in het ziekenhuis gedaan afgelopen maandag, de gynaecoloog ve ...
Vanuit het JBZ gaat het naar Maastricht. Heb ik dinsdag met prikken gevraagd. Van de tijd dat ik werkte op de bloedafname weet ik dat er niet dagelijks een bode naar alle ziekenhuizen gaat.

één maand geleden

Reactie op Lindahu7

Vanuit het JBZ gaat het naar Maastricht. Heb ik dinsdag met prikken gevraag ...
Bedankt voor je reactie!😊 Enig idee hoe lang het ongeveer zou duren? Ik hoor bij sommige zo snel resultaat.

één maand geleden

Ik werd een halfuurtje geleden gebeld door een anoniem nummer. Helaas telefoon niet bij de hand en niet kunnen opnemen.. Kijken we in het zwangerenportaal zien we dit staan; Dit betekend dat er geen bijzonderheden gevonden zijn toch 🥹? In bestanden staat er nog niks.

één maand geleden

Reactie op Maar-

Ik werd een halfuurtje geleden gebeld door een anoniem nummer. Helaas tele ...
Er staat niets bij. Als je nog niks in documenten ziet staan, denk ik dat je even af moet wachten tot ze terugbellen.

één maand geleden

Ik heb ze zelf maar gewoon gebeld🫣😂 en alles is goed!🙏🏻

één maand geleden

Ik had de uitslag binnen 6 dagen. Alles goed gelukkig.