370 Reacties

één maand geleden

Reactie op Macy92

Er staat niets bij. Als je nog niks in documenten ziet staan, denk ik dat j ...
Gb lijkt mij geen bijzonderheden

één maand geleden

Afgelopen maandag 15.30 uur geprikt (Apeldoorn, ging naar Maastricht). Net via mail de uitslag. Goede uitslag inclusief goede nevenbevindingen 🤩🤩🤩 Toch een hele opluchting

één maand geleden

Reactie op Maar-

Ik werd een halfuurtje geleden gebeld door een anoniem nummer. Helaas tele ...
En was je nog een keer gebeld?

één maand geleden

Reactie op cann93

En was je nog een keer gebeld?
Ik heb ze gister middag nog even terug gebeld, en alles was goed!🙏🏻

één maand geleden

Vrijdag 24 aug geprikt in Utrecht en vanmorgen de uitslag gekregen dat alles goed leek. Is ook via Maastricht gegaan.

één maand geleden

Hier vorige week woensdag geprikt en vandaag al de uitslag. Vier werkdagen dus ☺️

één maand geleden

Reactie op Sunjay

Hier vorige week woensdag geprikt en vandaag al de uitslag. Vier werkdagen ...
Ik hoop dat ik die van mij ook snel binnen heb, droom al 3 dagen dat ik slecht nieuws ga krijgen. Dacht dat ik er niet zo mee zat maar onbewust toch wel denk ik..

één maand geleden

Ik heb vorige week dinsdag geprikt, maar nog geen uitslag.

één maand geleden

Reactie op mirsjem

Hoi hoi, ik heb afgelopen vrijdag geprikt in Elst (Gelderland), maar nog ge ...
Nou, uiteindelijk bleek het bij mij mis te zijn gegaan! Ze hebben de nipt niet afgenomen of niet juist verwerkt. Ik zat dus voor niks te wachten 😖 gister opnieuw moeten prikken en nu weer op het wachtbankje...

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt en ook op dinsdag de uitslag. Is naar het Erasmus MC gegaan.

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt en afgelopen maandag de, goede 🙏, uitslag met nevenbevindingen. Is naar het EMC gegaan

één maand geleden

Ik heb gisteren de uitslag van de nipt ontvangen via de post, alles was gelukkig goed!!🥳🥳🥳🥳

één maand geleden

Ik heb afgelopen vrijdag laten prikken voor de nipt en gisteravond kreeg ik de uitslag in mijn portaal al binnen. Alles helemaal goed 🙏🏼

één maand geleden

Ik heb vorige week dinsdag geprikt en de uitslag was vorige week vrijdag al binnen. Ik hoorde steeds niks dus ik heb vandaag zelf maar even gebeld. Een goede uitslag! 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Macy92

Ik heb vorige week dinsdag geprikt, maar nog geen uitslag.
Hoi Macy, misschien even achteraan bellen? Zoals ik schreef, is het bij mij dus misgegaan en ik begreep van mijn verloskundige dat het afgelopen zomer al vaker misgegaan is... Anders zit je, net als ik, voor niks te wachten :-(

één maand geleden

Bij mij duurde het 9 dagen (de dag van het prikken meegeteld) waarvan dus 7 werkdagen.

één maand geleden

Op woensdagochtend geprikt, zondag uitslag

één maand geleden

Woensdag geprikt vandaag uitslag. Woon in Utrecht. En belangrijkste alles goed. Toch weer een opluchting.

één maand geleden

Donderdag geprikt vandaag uitslag gekregen 😀

één maand geleden

Reactie op Macy92

Ik heb vorige week dinsdag geprikt, maar nog geen uitslag.
Hier ook vorige week dinsdag geprikt en ook nog wachtende op de uitslag