370 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maria201623

Dinsdag ochtend geprikt, nog geen uitslag. Hier zouden ze bellen bij slecht ...
Heb je afgelopen dinsdag geprikt?

één maand geleden

Hoe kregen jullie uitslag? Gaat dat via de post? Ik heb volgens mij nergens mijn mail opgegeven

één maand geleden

Reactie op lientje123

Hoe kregen jullie uitslag? Gaat dat via de post? Ik heb volgens mij nergens ...
Hier word je gebeld, wat de uitslag ook is. En hij is na het telefoontje ook in mijn zwangerenportaal gezet.

één maand geleden

Reactie op lientje123

Hoe kregen jullie uitslag? Gaat dat via de post? Ik heb volgens mij nergens ...
Dat verschilt per verloskundige. Ik had mijn vk toen ook nog even gebeld, zodat ik wist wat ik kon verwachten.

één maand geleden

Vrijdagmiddag geprikt , vanochtend een goede uitslag van de nipt met nevenbevindingen. Hier werd dat sowieso telefonisch gedaan en daarna in het portaal gezet.

één maand geleden

Maandag middag geprikt. En zelf zonet maar gebeld en nipt uitslag was binnen. En alles is goed. Drachten ziekenhuis geprikt.

één maand geleden

Maandag geprikt en net de uitslag gekregen, dus na 4 dagen al. Ik zou sowieso gebeld worden, ook als alles goed was. En dat was het gelukkig!

één maand geleden

Ik heb dinsdagochtend geprikt en vanochtend, op vrijdagochtend, om negen uur een telefoontje dat alles goed was.

één maand geleden

Pfff kalenderdag 10 voorbij en nog geen uitslag.

één maand geleden

Reactie op Macy92

Pfff kalenderdag 10 voorbij en nog geen uitslag.
Moeilijk he , geduld hebben 😞 Als je leest hoe snel sommige hun uitslag hebben. Ik weet ook niet of ze in het weekend ook bellen. Anders moeten we nog even geduld hebben! Komt goed

één maand geleden

Reactie op Macy92

Pfff kalenderdag 10 voorbij en nog geen uitslag.
Heb je al gebeld met je verloskundige? Ik heb ook vorige week dinsdag geprikt en had ook nog geen uitslag. Gister gebeld en er was wat fout gegaan dus gister opnieuw laten prikken

één maand geleden

Reactie op Macy92

Pfff kalenderdag 10 voorbij en nog geen uitslag.
Waar ben jij te prikken geweest?

één maand geleden

Reactie op xn.

Heb je al gebeld met je verloskundige? Ik heb ook vorige week dinsdag gepri ...
Ik heb vorige week maandag geprikt en ook nog niks gehoord. Gisteren gebeld maar ik moest nog wachten 🤷🏼‍♀️ Ik ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat ik maandag weer zelf moet bellen omdat dat er iets niet goed gegaan is. Gelukkig maak ik me er niet heel druk om.

één maand geleden

Reactie op xn.

Heb je al gebeld met je verloskundige? Ik heb ook vorige week dinsdag gepri ...
Nee wilde vandaag nog even afwachten. Ga maandag bellen als ik dan nog niks heb.

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

Waar ben jij te prikken geweest?
ZGT in Almelo

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt, vandaag positief bericht! Dus super snel (LUMC Leiden)

één maand geleden

Hoe hebben jullie de uitslag gekregen? Ik ben door tweelingzwangerschap doorgestuurd van vk naar gynaecoloog. Maar onder behandeling van vk de nipt gedaan, alleen kom ik daar nu niet meer.. 🤔 en de gyn had de resultaten niet na 10 dagen 😬

één maand geleden

Reactie op Macy92

ZGT in Almelo
Ik kreeg te horen dat het in sommige gevallen tot 15 dagen kan duren, misschien voor de zekerheid maandag je vk even bellen

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

Ik kreeg te horen dat het in sommige gevallen tot 15 dagen kan duren, missc ...
Ja ik ga maandag inderdaad even bellen

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt, gisteren de uitslag! Héél snel dus. Ter Gooi Ziekenhuis