370 Reacties

één maand geleden

Reactie op itsmel1997

Hoe hebben jullie de uitslag gekregen? Ik ben door tweelingzwangerschap doo ...
Van de verloskundige via de (beschermde) mail.

één maand geleden

Dinsdagmiddag geprikt en vanmorgen via de mail van de verloskundige de uitslag al gekregen.

één maand geleden

Reactie op mamafaby

Dinsdagmiddag geprikt en vanmorgen via de mail van de verloskundige de uits ...
Ik precies hetzelfde! Ook dinsdag geprikt en uitslag via de beveiligde mail. Uitslag was goed!!

één maand geleden

Afgelopen woensdag geprikt, net uitslag gekregen! 3 werkdagen dus🤣

één maand geleden

Reactie op Macy92

Ja ik ga maandag inderdaad even bellen
En heb je al meer duidelijkheid?

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

En heb je al meer duidelijkheid?
Nee helaas nog niet. Tot half 1 is de assistente bereikbaar en ik was het totaal vergeten te bellen op m’n werk. Daarna alleen bereikbaar voor spoed en dat vind ik dit niet. Morgen echo dus dan ga ik het navragen.

één maand geleden

Hier belde na 10 werkdagen de verloskundige. Uitslag was niet conclusief door lage foetale factor. Deze week weer prikken en hopen dat het nu wel lukt. Mocht het weer niet lukken worden we doorgestuurd naar de klinisch geneticus omdat er dan verhoogde kans op een syndroom is. Ik was er helemaal niet nerveus voor maar nu vind ik het wel heel spannend. Bij de 13 weken echo bleef de baby met de rug naar ons toe liggen dus ook daar hebben we niet alles kunnen zien. Verstoppertje voor gevorderden 😩

één maand geleden

Woensdagochtend geprikt en nu (dinsdagochtend) gebeld met de uitslag. Alles goed en geen nevenbevindingen💕 zo fijn!

één maand geleden

Reactie op Macy92

Nee helaas nog niet. Tot half 1 is de assistente bereikbaar en ik was het t ...
Laat je het weten? Veel plezier met de echo

één maand geleden

Vorige week maandag geprikt (hoogeveen) vandaag de uitslag! Eindelijk!

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

Laat je het weten? Veel plezier met de echo
Hoe is het gegaan macy92?Ik kreeg zelfs ge horen dat 19 werkdagen kon duren… vk kan wel in systeem de status zien ervan!

één maand geleden

Hier tergooi afgelopen vrijdag geprikt. Nog aan het wachten iemand ervaring??

één maand geleden

Ik ben 29 augustus geprikt voor de NIPT en er werd mij gezegd we bellen je sowieso! Nou ik stond op het punt om maar te gaan bellen vandaag want het duurde wel heul lang, is er toch een brief op de mat gevallen: met mijn tweeling is alles goed en ook geen nevenbevindingen. Wat een opluchting! Heb ik wel al bijna een week voor niks als een malle mijn telefoon bij de hand gehouden pff.

één maand geleden

Nou, 2 weken na het prikken had ik toch weer een echo gepland. Vergeten naar me te mailen…. Uitslag was 4/9 al binnen. Maar: alles helemaal goed! Ook geen nevenbevindingen. En ook de 13 weken echo helemaal goed. Wat een leuke echo 🥰

één maand geleden

Ik heb deze al bijna 2 jaar geleden laten doen met nevenbevindingen. Ik heb echt de volle 10 dagen moeten wachten en m’n “vriendinnen” maakte me alleen maar bang dat ze zeker wisten dat mijn kleintje een syndroom zou hebben. Raadt eens, niks nada noppes gevonden mannetje is kern gezond 🍀

één maand geleden

Reactie op Macy92

Nou, 2 weken na het prikken had ik toch weer een echo gepland. Vergeten naa ...
Fijn om te horen dat het helemaal goed was, ja ik vind die echo ook zo leuk voor mij nog even geduld

één maand geleden

Ik heb vorige week dinsdag geprikt en gisteren precies een week later gebeld alles was goed

één maand geleden

maandag geprikt, zaterdag uitslag ❣️

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

Fijn om te horen dat het helemaal goed was, ja ik vind die echo ook zo leuk ...
Ja was echt heel leuk! En omdat ik op 1 dag na gister al 14 weken was, kon ze ook al vertellen wat we krijgen 🥰 extra verrassing voor ons

één maand geleden

Iemand die in de isala Zwolle de nipt heeft gedaan? Binnen hoeveel dagen toen de uitslag?