370 Reacties

één maand geleden

Reactie op Preggyshar

Iemand die in de isala Zwolle de nipt heeft gedaan? Binnen hoeveel dagen to ...
Hier in Isala de nipt gedaan. Op een dinsdag en de maandag daarna al uitslag gekregen.

één maand geleden

Reactie op Mamavan3SEJ

Hier in Isala de nipt gedaan. Op een dinsdag en de maandag daarna al uitsla ...
Ahh dankjewel!! Heb je het via mijn isala gezien of hebben ze je gebeld?

één maand geleden

Bij mij waren ze de nipt buisjes kwijtgeraakt. 15 dagen na dat ik geprikt had maar eens gebeld. Verloskundige heeft het onderzocht, ondertussen opnieuw geprikt en weer wachten😅

één maand geleden

Iemand toevallig ook in Heerenveen geprikt? Hoe lang duurde de uitslag? Ik merk dat ik het allemaal toch wel erg spannend vind!

één maand geleden

Iemand in Breda geprikt? En hoe lang duurde het? Toch wel aardig zenuwachtig voor de uitslag 😅

één maand geleden

Ik heb de nipt op woensdag 28 augustus gedaan en kreeg op woensdag 4 september de uitslag. Het werd opgestuurd naar het Erasmus MC. Mijn verloskundige mailde me de uitslag

één maand geleden

Reactie op MMvV

Iemand toevallig ook in Heerenveen geprikt? Hoe lang duurde de uitslag? Ik ...
Ik ben in Heerenveen geprikt en het is nu een week geleden maar nog geen uitslag 😬 erg spannend!!

één maand geleden

Woensdag geprikt, maandag de uitslag alles was goed met nevenbevindingen. Toch is het niet alleszeggend en blijft het spannend 🥺🥹

één maand geleden

Reactie op Preggyshar

Iemand die in de isala Zwolle de nipt heeft gedaan? Binnen hoeveel dagen to ...
Vorige week donderdag geprikt en vandaag gebeld. Geprikt bij Isala.

één maand geleden

Reactie op Sarsoura

Woensdag geprikt, maandag de uitslag alles was goed met nevenbevindingen. T ...
In het algemeen dat de zwangerschap spannend is? Of twijfel je aan de uitslag dat er misschien toch nog iets afwijkends is? Wat ze idd nooit helemaal 100% uit kunnen sluiten. Maar als je uit de nipt geen afwijkingen en geen nevenbevindingen te horen hebt gekregen, kun je ervan uitgaan dat het goed zit.

één maand geleden

Reactie op ZwangerM

Vorige week donderdag geprikt en vandaag gebeld. Geprikt bij Isala.
Ah ik heb vorige week vrijdag geprikt ik hoop dat ik dan vandaag gebeld wordt!

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt, afgelopen woensdag de uitslag. In rijnstate arnhem.

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt, gister de uitslag. Bij mij dus meer dan een week vond dat iedereen het zo snel kreeg hier dus werd al wat ongeduldig

één maand geleden

Reactie op Macy92

In het algemeen dat de zwangerschap spannend is? Of twijfel je aan de uitsl ...
Algemeen dat een zwangerschap spannend blijft en complicaties kunnen optreden. Ik spreek uit ervaring met een eerdere vroeggeboorte, ondanks dat alles goed was🥹🥺

één maand geleden

Duurde 8 werkdagen bij mij

één maand geleden

Ik heb hem binnen! Alles goed! Duurde precies een week

één maand geleden

Dinsdag ochtend geprikt en vanmorgen om 9:00 de uitslag!

één maand geleden

Dinsdagochtend geprikt en vanmiddag de uitslag al gehad!

één maand geleden

Vrijdag geprikt en een week later de uitslag (CERTE / Martiniziekenhuis)

één maand geleden

Ik had binnen 2 dagen de uitslag, wel bij AMC ivm aangeboren lichamelijke afwijking van ons kindje, dus wellicht daarom zo snel