370 Reacties

één maand geleden

Hier in Apeldoorn geprikt, opgestuurd naar Maastricht en 8 dagen later uitslag

één maand geleden

Bij mij duurde het 6 dagen

één maand geleden

Afgelopen woensdag geprikt en vandaag de uitslag gekregen!

één maand geleden

Ik heb vorige week maandag geprikt, maar nog geen uitslag. Meer die zo lang wachten?

één maand geleden

Ik heb afgelopen donderdag laten prikken en had gisteren de uitslag al

één maand geleden

Uiteindelijk was de uitslag bij mij er al binnen 1 week. Alleen waren ze het vergeten naar me te mailen en hoorde ik het pas 2 weken later 😅

één maand geleden

Hoe hebben jullie de uitslag gekregen?

één maand geleden

Reactie op Melizzz

Hoe hebben jullie de uitslag gekregen?
Ik werd door de verloskundige gebeld

één maand geleden

Reactie op Annette19901

Ik werd door de verloskundige gebeld
Ik heb zojuist een brief door de bus gekregen met de uitslag!

één maand geleden

Donderdag geprikt en net, op woensdag, de uitslag ontvangen (alles goed!) Geprikt in Zevenaar en het ging naar Maastricht.

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag (11-9) geprikt en kon op 16 september de uitslag zien in mijn digitale dossier van de verloskundige. Alles is gelukkig goed! Ik ben niet apart gebeld of gemaild, dus mocht je al even wachten… wellicht kun je even in je digitale dossier kijken. Bij mij stond het onder bestanden. De uitslag van de andere bloedtesten stonden weer onder een andere categorie.

één maand geleden

Ik heb op 9 september geprikt en ik heb vandaag, op 18 september, telefonisch de (goede 😊) uitslag gekregen.

één maand geleden

Reactie op LotteMT

Ik heb op 9 september geprikt en ik heb vandaag, op 18 september, telefonis ...
Waar heb je geprikt? Waar is het naar toe gestuurd? Ik heb ook 9 september geprikt maar nog geen uitslag. Hopelijk morgen…

één maand geleden

Afgelopen donderdag 12-9 geprikt en had maandag 16-9 de uitslag. Moest zeggen dat ik zelf verbaasd was van de snelheid 😅 bij Meander in Amersfoort geprikt. Gelukkig niets gevonden en goede uitslag ☺️

één maand geleden

Reactie op Melizzz

Ik heb zojuist een brief door de bus gekregen met de uitslag!
Goede uitslag hoop ik?!:)

één maand geleden

Afgelopen vrijdag bloed geprikt, vandaag gebeld met goede uitslag! Geprikt in Bernhoven Uden.

één maand geleden

Reactie op 1999R-E

Waar heb je geprikt? Waar is het naar toe gestuurd? Ik heb ook 9 september ...
Ik heb in Zwijndrecht geprikt. De testen zijn naar Maastricht gestuurd. Hopelijk krijg je vandaag de uitslag!

één maand geleden

Reactie op Annette19901

Goede uitslag hoop ik?!:)
Yess 🥰

één maand geleden

Eerste NIPT kreeg ik na 5 werkdagen te horen dat het niet gelukt was. Dus ik moest opnieuw prikken 2e wist ik na 6 werkdagen en alles was goed :)

één maand geleden

Donderdag geprikt, maandagmiddag al goede uitslag 🙏🏻