370 Reacties

2 maanden geleden

Het is de 7e werkdag voor ons en nog altijd geen uitslag. Onwijs vervelend en ik merk dat ik ongeduldig begin te raken.

2 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

Dinsdag geprikt, vandaag uitslag: alles in orde 🥳 wel lekker snel dus, 5 w ...
In welke regio is dit geweest?

2 maanden geleden

Reactie op Assepoester89

In welke regio is dit geweest?
Randstad.

2 maanden geleden

Afgelopen woensdag eind van de middag laten prikken en een half uur geleden de (goede) uitslag gekregen.

2 maanden geleden

Ik heb woensdag geprikt en vanmiddag ook een goede uitslag gekregen. Dit is in Nijmegen :)

één maand geleden

Ik heb afgelopen woensdag geprikt en nog steeds niets gehoord. Ik wordt er nerveus van…🫠

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag geprikt en zojuist de uitslag gekregen ! Alles helemaal goed ! ( Regio Tilburg ) uitslag kwam van mij van het Maastricht UMC

één maand geleden

Ik heb gistermiddag geprikt in regio Flevoland. Iemand hier enig ervaring en hoelang je moest wachten. Zowel mijn vk als bij het bloedprikken wisten ze het niet..

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag laten prikken en wacht nog op de uitslag

één maand geleden

Reactie op Soontobemama

Ik heb gistermiddag geprikt in regio Flevoland. Iemand hier enig ervaring e ...
Welk ziekenhuis heb je geprikt als ik vragen mag? Ik woon in flevoland en heb geprikt in het flevoziekenhuis, ik heb 6 werkdagen gewacht op de uitslag heb een mail gehad van mijn verloskundige als de test niet goed zou zijn zou ik gebeld worden.

één maand geleden

Welk ziekenhuis heb je geprikt als ik vragen mag? Ik woon in flevoland en h ...
Zelf ook geprikt in het Flevoziekenhuis indd. Maar dus 6 dagen ongeveer? Super, dankjewel voor je reactie

één maand geleden

Reactie op Soontobemama

Zelf ook geprikt in het Flevoziekenhuis indd. Maar dus 6 dagen ongeveer? Su ...
Graag gedaan☺️

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt in Utrecht, zojuist goede uitslag gehad. Is naar Maastricht gestuurd.

één maand geleden

Reactie op PositieveSneeuwvlok055823

Ik heb afgelopen woensdag geprikt en nog steeds niets gehoord. Ik wordt er ...
Snap ik heel goed! Ik had ook flink wat zenuwen!

één maand geleden

EIN-DE-LIJK: het resultaat is binnen en die was goed! Bij mij heeft het 8 werkdagen geduurd. Dit was in regio Haaglanden. Poeh, hoop dat jullie de uitslag veel sneller mogen krijgen, want het is zenuwslopend geweest de afgelopen dagen…

één maand geleden

Vorige week woensdag geprikt, vandaag goede uitslag gehad (gelukkig!)

één maand geleden

Vraagje voor jullie, wij krijgen waarschijnlijk de uitslag op vakantie. Ik weet even niet meer van vorige keer of dit via de mail was of een brief? Hoe is dit bij jullie?

één maand geleden

Reactie op Lulu26

Vraagje voor jullie, wij krijgen waarschijnlijk de uitslag op vakantie. Ik ...
Ik ben gebeld door de verloskundige en je kunt de uitslag ook terugvinden in het zwangerenportaal…

één maand geleden

Reactie op Nadia88

Vorige week woensdag geprikt, vandaag goede uitslag gehad (gelukkig!)
Wat fijn! Welke regio was dit als ik vragen mag?

één maand geleden

Ik heb afgelopen donderdagmiddag geprikt en werd vanmorgen al gebeld met de uitslag!