370 Reacties

één maand geleden

Maandag geprikt en zit nog met spanning te wachten!

één maand geleden

Zaterdagochtend bloed geprikt, vanochtend de uitslag. Alles goed! Regio Noord Holland

één maand geleden

Wat is iedereen snel! Ik heb vorige week dinsdag geprikt, nog niks gehoord 🤔

één maand geleden

Vorige week donderdag geprikt, nog geen uitslag 😔

één maand geleden

Vrijdagmiddag geprikt en vandaag de goede uitslag gekregen (dus precies 1 week) ☺️

één maand geleden

Dinsdag ochtend geprikt, nog niks gehoord… kreeg dinsdag middag al wel algemeen lab uitslagen binnen.

één maand geleden

Vorige week donderdagochtend geprikt maar nog niks gehoord..

één maand geleden

Vrijdag geprikt, vanochtend uitslag ontvangen. Precies één week dus.

één maand geleden

Vorige week vrijdag geprikt, einde middag, maar nog geen uitslag. Ik heb er best wat stress van...

één maand geleden

Maandag ochtend geprikt , vanmiddag gebeld met de goede uitslag 🤍

één maand geleden

Maandochtend geprikt en zojuist (vrijdagmiddag) een mail met goede uitslag. 🥰 (Bloed is onderzocht in het VUmc.)

één maand geleden

Dinsdagochtend geprikt en werd net gebeld door de verloskundige. Goede uitslag 🥳

één maand geleden

Ik heb maandag ochtend geprikt en kreeg begin van de avond een appje van de verloskundige! Ik woon zelf in Breda en is naar Erasmus MC gegaan. Alles goed 🙏

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Vorige week donderdagochtend geprikt maar nog niks gehoord..
Ik had het vandaag niet meer verwacht, maar net toch een goede uitslag gekregen! 🥳🥰

één maand geleden

Reactie op ahucuk

Wow dat is nog eens snel! Enig idee naar welk ziekenhuis je bloed is gestuu ...
Maastricht UMC

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Ik had het vandaag niet meer verwacht, maar net toch een goede uitslag gekr ...
Haha fijn hè! Same! Net de uitslag gekregen, maandag bloed laten prikken. Had t niet meer verwacht vandaag en ik had om die reden zo geen zin in t weekend. Gelukkig is de uitslag goed en kan ik rustig ademhalen. Die nipt zat me echt dwars namelijk

één maand geleden

Maandag middag bloed laten prikken en vanmorgen kreeg ik een goede uitslag binnen! Zo blij! ❤️

één maand geleden

Reactie op ahucuk

Haha fijn hè! Same! Net de uitslag gekregen, maandag bloed laten prikken. H ...
Ik snap je helemaal! Ik zat al sinds donderdag te wachten en was kei zenuwachtig, terwijl anderen zeiden dat ik me niet zo druk moest maken

één maand geleden

Reactie op Soontobemama

Ik snap je helemaal! Ik zat al sinds donderdag te wachten en was kei zenuwa ...
Ja ik heb gewoon gehuild van blijdschap hahah! Nu maak ik me zoveel minder zorgen! Ben blij dat je ook een goede uitslag had 🤗

één maand geleden

Wow zelfs op zondag de uitslag ontvangen! Maandagochtend geprikt en nu vandaag de uitslag 🎉 alles was goed gelukkig