19 Reacties
24 dagen geleden
Met mijn spiraal had ik elke maand blaas ontsteking.
Beste wat je kunt doen is drinken, heeel veeel water drinken. Alleen water (of lichte thee) want gaat het snelste door je nieren. Zo spoel je beetje je blaas door. Echt wel wachten op de kweek, maar zo kun je misschien druk eraf halen. Plas je geen bloed? (Nierbekken ontsteking)
Bij mij voelde het altijd drukkend en zeurderig en bij nierbekkenontsteking was het alsof er mesjes in mijn blaas/onderbuik gestoken werden.. heel veel sterkte. Wat vervelend voor je😔♥️
24 dagen geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Met mijn spiraal had ik elke maand blaas ontsteking.
Beste wat je kunt doe ...
Ja, het voelt precies zo! Alsof er 1000-en scherpe mesjes in mn buik gestoken worden. De onderbuik/blaas dan! Shit… dit is dan wss een nietbekkenontsteking. Heb je ook altijd lang moeten wachten op de uitslag?
24 dagen geleden
Ik heb heel veel blaasontstekingen gehad. Waarvan een zelfs een keer over was gegaan naar mijn nieren. Wat echt heel goed helpt tegen de pijn is een glaasje water met een halve citroen erin geperst (geen suiker toevoegen). Dat helpte bij mij beter tegen de pijn dan een paracetamol…
23 dagen geleden
Heb ook vaak blaasontsteking, wel 9 in het jaar ooit… Super vervelend dat je zo veel pijn hebt :(. Als het een blaasontsteking blijkt te zijn hoop ik dat het je gerust stelt dat antibiotica vaak heel snel aanslaat. Voor de tussentijd heeeeel veel drinken, cranberrysap of water met citroen, een lekker warm bad of lange warme douche en een warme kruik. Heb je geen kruik, gewoon een flesje met warm water vullen. Sterkte en beterschap!!
23 dagen geleden
Evt cranberrie capsules bij de voorgaande voorstellen erbij nemen.
23 dagen geleden
Reactie op GedreveneLotus354151
Evt cranberrie capsules bij de voorgaande voorstellen erbij nemen.
Volgens mij mag je niet (alle) cranberry capsules nemen tijdens de zwangerschap. Zag ik laatst toen ik ze weer wilde halen.
23 dagen geleden
Klinkt alsof je steken midden onderin je buik zijn. Maar even voor de zekerheid: als het meer aan 2 kant van het midden is ga dan naar de dokter. Het kan wijzen op een blindedarm ontsteking. Wordt nog wel eens vergeten als mogelijkheid bij zwangere vrouwen omdat steken snel aan de zwangerschap of blaas worden gekoppeld.
23 dagen geleden
Reactie op Ree R
Klinkt alsof je steken midden onderin je buik zijn. Maar even voor de zeker ...
Ja, daar heb ik zeker last van maar dan aan de linkerkant. Blindedarmontsteking is toch rechts?
23 dagen geleden
Reactie op Assepoester89
Ja, daar heb ik zeker last van maar dan aan de linkerkant. Blindedarmontste ...
Ja, zit bij de meeste mensen rechts. Alleen als he gespiegelde organen hebt niet, maar dat is vrij zeldzaam. Goed teken dus :)
Sterkte met de pijn! Hoop dat het, wellicht smet behulp van war antibiotica, snel mindert
23 dagen geleden
Dank voor jullie reacties, lieve dames❤️! Slapen zit er helaas niet in, ben de uren aan het aftellen totdat het tijd is om straks de huisarts weer te bellen. Hopelijk kan ik snel antibiotica krijgen oid.
23 dagen geleden
Het blijkt om een blaasontsteking te gaan. Heb een antibioticumkuur gekregen. Vanochtend een pil ingenomen en hoewel ik op sommige momenten het gevoel heb dat de scherpe kantjes eraf zijn, hou ik nog steeds veel last van pijn in mn linker onderbuik. Komt dit vaak voor? Blaasontsteking met pijn in de linker onderbuik?
23 dagen geleden
Reactie op Assepoester89
Het blijkt om een blaasontsteking te gaan. Heb een antibioticumkuur gekrege ...
Antibiotica heeft 24 tot 48 uur nodig om z’n werk te kunnen doen dus voor nu, hoe naar en pijnlijk ook, even volhouden denk ik:)