8 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook een blaasontsteking gehad z’n 3 weken geleden ( toen was ik 12 weken). En heb daar ook antibiotica voor gehad deze was volledig veilig zei mijn arts

één maand geleden

Ik zou dit aan de arts vragen dit lijkt mij veiliger dan niets gebruiken aangezien een blaasontsteking waar niets aan gedaan wordt zeer schadelijk is en kan leiden tot een vroeg of zeer vroeggeboorte

één maand geleden

Reactie op Puckn

Ik heb ook een blaasontsteking gehad z’n 3 weken geleden ( toen was ik 12 w ...
Was dat ook deze AB?

één maand geleden

Reactie op Debbelaar

Ik zou dit aan de arts vragen dit lijkt mij veiliger dan niets gebruiken aa ...
Ik heb contact gehad. Moest zelf even ook op onderzoek uitgaan. Morgen bellen ze terug! Dan is mijn eigen dokter ook aanwezig

één maand geleden

Reactie op Kimmaart2025

Was dat ook deze AB?
Ja dat was inderdaad ook deze

één maand geleden

Doktersassistente hier; deze schrikken wij ook voor als nitro echt geen optie is ! Fosfo is natuurlijk maar 1 zakje en kan veilig gebruikt worden Laat wel je urine gelijk ook op kweek zetten voor strep B die kwam hier helaas positief terug ! Je kunt ook altijd met je apotheker overleggen mocht je twijfels hebben over welke kuur wel mag ! 😊

één maand geleden

Reactie op Sylvia1419

Doktersassistente hier; deze schrikken wij ook voor als nitro echt geen opt ...
Hoi, Super bedankt voor je antwoord. Dus kan hem gewoon veilig gebruiken! Mijn apotheek wist het niet 100%. Maar ik denk dat ik iemand aan de lijn had die lerende is. Het wordt indd op gestuurd voor streptokokken B.

één maand geleden

Reactie op Puckn

Ja dat was inderdaad ook deze
Super dankjewel. Ik wordt steeds meer gerustgesteld door de berichtjes hier. Ik heb ook pds en die begint meteen al te rommelen door stressen over AB