4 Reacties

één maand geleden

Nou soms moet je echt opletten op de prijzen. Soms zijn de prijzen voor black friday veel goedkoper dan op die dag. Ik zou zeggen als je iets op het oog hebt. Ga kijken wat de prijzen nu zijn en op die dag. Dan kan je zelf nagaab is het goedkoper of toch niet.

één maand geleden

Het verschilt ook echt per website en wat voor producten het zijn. Ik heb voor mezelf nu al wat dingen uitgezocht die ik wil hebben en daarvan het linkje naar mezelf gestuurd en de prijs erbij geschreven. Zo kan je echt zien of het een deal is of dat ze gewoon met de prijzen hebben lopen spelen

één maand geleden

Wij hebben 2 jaar geleden onze kinderwagen via black Friday gekocht. We wisten al welke we wilden van diverse bezoekjes aan winkels (zochten heel specifiek een duo wagen). En toen met korting besteld. Scheelde toch weer een paar honderd euro. Dus het is waard om het in de gaten te houden.

één maand geleden

Wij zijn met mijn vorige zwangerschap met black Friday naar de baby dump gegaan en hebben daar toen alles gekocht! Ze hebben sowieso laagste prijs garantie en toen ook nog eens 10% (?) op alles! of 15% ik weet het niet precies meer. Maar zeker wel de moeite waard als je alles moet aanschaffen