6 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij is dit heel normaal! Wij hebben een dochter van 1.5 jaar. Toen ik van haar onverwacht een positieve test in mijn handen had, kreeg ik totale stress haha! Mijn vriend studeerde nog en ik had nog geen vast contract. Inmiddels is de studie afgerond en hebben we beiden vast werk. Nu ben ik zwanger van de tweede (3 dagen geleden positief getest), maar heb ik weer dezelfde stress haha. Doe ik t wel goed? Wordt onze dochter wel gelukkig van een broertje of zusje? Ik zit totaal niet op een roze wolk. Komt wel denk ik!

3 maanden geleden

Grappig hoe het brein werkt soms. Ik ben twee maanden samen met mijn vriend en 5 weken zwanger. Maak mij totaal niet druk. Komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Ik denk dat hormonen je kunnen maken of breken hoor. Als je dit twee maanden geleden graag wilde, dan is dat vast nog steeds zo🥰

3 maanden geleden

Ik heb dat heel erg gehad met de zwangerschap na mijn oudste dochter. Ik wilde het zo graag, maar toen ik een positieve test had sloegen de twijfels toe. Doe ik de oudste niet tekort, kan ik dit wel, 2 kinderen. Uiteindelijk bleek dit geen goede zwangerschap en was de tijd ook nog niet rijp, want de eerste zwangerschap daarna (die van mijn jongste dochter) was ik er zo klaar voor!🥰

3 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg. Net deze maand voor het eerst geprobeerd en gelijk gelukt. Nu denk ik alleen maar: redden we dit wel, past dit in de auto, krijg ik nu wel een vast contract? Vind de oudste het wel leuk? Wordt de jongste niet jaloers? Hoe gaan we nu ooit een oppas vinden voor 3? Is er wel plek bij de kinderopvang…. Haha allemaal dat soort vragen. Maar uiteindelijk komt het vaak toch wel goed. Het zijn misschien ook de hormonen waardoor je gaat twijfelen aan alles.

3 maanden geleden

Ik heb gister een positieve test gehad. Ik ben super zenuwachtig en vind het mega spannend wat er me te wachten staat voor mij is het eerste kindje. Ik snap je helemaal! Ik begin over 3 maanden bij een nieuwe baan ook daar heb ik mega stress om...

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat ik niet de enige ben, ondanks dat het vervelend is. Denk inderdaad ook dat het goed komt, maar iedereen doet altijd of ze meteen helemaal gelukkig zijn, zonder twijfel of angsten