16 Reacties

3 maanden geleden

Een streep is een streep, zwanger! Stop met testen. Een streep zal niks zeggen over het feit of het goed of slecht gaat.. probeer te genieten 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mariska26

Een streep is een streep, zwanger! Stop met testen. Een streep zal niks zeg ...
Dankjewel, dat had ik even nodig🥺☺️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Mariska26

Een streep is een streep, zwanger! Stop met testen. Een streep zal niks zeg ...
Benieuwd naar of dit echt zo is. Betekent een knalstreep niet juist dat er veel hcg gemeten wordt?

3 maanden geleden

@TS, overduidelijk zwanger trouwens. Gefeliciteerd 💞 Naar onderstaande ben ik echt even benieuwd.

3 maanden geleden

Ik zie wel iets oploop erin. Heb je ook Sensitest thuis? Ik zit zelf in ivf en het ziekenhuis gaf aan dat er wel oploop moet zitten in de testen want het meet idd de hoeveelheid hcg. Maar zoals ik zeg ik zie wel oploop bij jouw 2 testen 😊 wanneer is je nod? En hoeveel dpo zit je nu?

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Ik zie wel iets oploop erin. Heb je ook Sensitest thuis? Ik zit zelf in ivf ...
Dankjewel voor je berichtje 🥰 heb beide testen gisterochtend gedaan. Dag daarvoor was het streepje net zo. Gisteren NOD en weet niet wanneer m'n ovulatie was.

3 maanden geleden

Reactie op Hannax

Dankjewel voor je berichtje 🥰 heb beide testen gisterochtend gedaan. Dag d ...
Het kan verschil geven per test en hoe geconcentreerd je urine was. Misschien morgen even weer testen, maar een streepje is een streepje 🥰

3 maanden geleden

Oh geen stress joh!😘 Mijne waren ook zo rond m'n NOD! Nu pas een week later dikke knaltesten

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Oh geen stress joh!😘 Mijne waren ook zo rond m'n NOD! Nu pas een week lat ...
Dankjewel❤️

3 maanden geleden

Dat is niet waar. Je hcg moet elke 48 uur verdubbelen. Als je zo vroeg test en je test loopt niet op, blijft gelijk op loopt af dan duid dat op een biochemische zwangerschap. @ts je kan over 2 dagen nog een keer testen. Die zou echt wel echt duidelijker moeten zijn. En met 1 test meten op 1 moment! Deze testen betekend nog absoluut niet dat het fout zit hoor! Geen zorgen❤️❤️

3 maanden geleden

Zelf heb ik indd ook zo'n streepje. Ik doe over paar dagen nog een test.

3 maanden geleden

Reactie op Hannax

Dankjewel voor je berichtje 🥰 heb beide testen gisterochtend gedaan. Dag d ...
Je HCG zou elke 48 uur moeten verdubbelen. Je kan dan beter om de dag testen (en testen van hetzelfde merk blijven gebruiken om echt de oploop goed te kunnen zien) dan elke dag testen.🤗 maar hé, een streep is een streep

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik had eerst ook zn test en pas na mijn NOD een knalstreep

3 maanden geleden

Ik zie zeker wel een oploop! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar: maak jezelf niet gek met teveel testen! Ik ben na 2 testen gestopt. Ik zag net als in jouw testen een oploop en verder heb je het toch niet in de hand. M'n eerste zwangerschap heb ik wel lopen testen, liep het mooi op, en was het uiteindelijk alsnog een miskraam. Je weet het toch nooit....

3 maanden geleden

Oh en gefeliciteerd natuurlijk! ✨️👶🏼