30 Reacties

3 maanden geleden

Hier zelfde verhaal 6+4 en vanmiddag ineens een puntje roze in mn ondergoed en bij afvegen. Lijkt nu weer gestopt maar heel erg geschrokken ook. Woensdag staat de echo gepland. Sterkte ook voor jullie!

3 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Hier zelfde verhaal 6+4 en vanmiddag ineens een puntje roze in mn ondergoed ...
Het bloedverlies stopte niet dus mocht vandaag al naar de VK. Hartje klopt en het ziet er goed uit. Bloedverlies neemt nu af, wat het nu was weten ze ook niet

3 maanden geleden

Reactie op Fennie92

Ik snap dat dat heel spannend is! Hoewel ik wel hoor dat het vaak voorkomt. ...
Dat bruine is gelukkig gestopt.. heb geen andere klachten alleen veel pijn in me borsten dus dat is alleen maar gunstig. Heb begrepen van mn omgeving dat de klachten bij week 7 kunnen beginnen. We maken ons teveel zorgen denk ik

3 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Het bloedverlies stopte niet dus mocht vandaag al naar de VK. Hartje klopt ...
Wat goed dat het hartje klopt! Ik wens jou een fijne zwangerschap❤️. Ik heb pas de 24e me eerste echo, de dagen gaan zo langzaam voorbij

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Wat goed dat het hartje klopt! Ik wens jou een fijne zwangerschap❤️. Ik heb ...
Ja die tijd is echt lang! Mocht het weer gaan bloeden toch zou ik gewoon om een echo vragen. Al heeft het voor de 6 weken geloof ik echt weinig zin. Ik had net 6w2 dagen , inwendige echo maar het was echt even zoeken zo klein! Dacht meteen een lege vruchtzak te zien maar was dus niet zo😅

3 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Ja die tijd is echt lang! Mocht het weer gaan bloeden toch zou ik gewoon om ...
Pff, is echt spannend. Zag net weer een stipje bruine afscheiding in me inlegkruis. Het maakt me meteen onzeker 😞

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Dat bruine is gelukkig gestopt.. heb geen andere klachten alleen veel pijn ...
Gelukkig heb je ook al een echo gepland lees ik! Ik toevallig de 25e. Laten we hopen dat we beide een kloppend hartje gaan zien 🥰 Ik heb zo nu en dan ook nog een klein beetje bruine afscheiding. De verloskundige maakte zich hierover geen zorgen, hopelijk zit het bij ons beide goed. Hoeveel weken ben jij de 24e? Bij mij is de echo met 7+2 gepland.

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Pff, is echt spannend. Zag net weer een stipje bruine afscheiding in me inl ...
De VK zei zolang het geen stolsens zijn en je geen krampen voelt dan is er wrs niets aan de hand.

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvolll

Pff, is echt spannend. Zag net weer een stipje bruine afscheiding in me inl ...
Ja is ook begrijpelijk ondanks de woorden van de VK maakte ik me gister weer heel druk nadat ik weer best wat bloed in mijn slipje had.. maar geen stolsels of krampen, daar houd ik me maar aan vast :)

3 maanden geleden

Hoe is het nu Hoopvoll?