13 Reacties

2 maanden geleden

Het betekent dat je hcg lager dan 1.2 is. Als je zwanger bent is deze 5 of hoger. Volgens de bloedtest ben je dus niet zwanger helaas 😞

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Het betekent dat je hcg lager dan 1.2 is. Als je zwanger bent is deze 5 of ...
*of je bent nog te vroeg om te kunnen testen natuurlijk. Maar aangezien je wel positieve zwangerschapstesten hebt gehad, lijkt het waarschijnlijker dat het een biochemische zwangerschap was.

2 maanden geleden

Volgens mij wordt er pas bij hcg vanaf 5 gesproken van een zwangerschap, dus dan zou 1,2 betekenen dat je niet zwanger bent, helaas 😢

2 maanden geleden

Reactie op LB22

Volgens mij wordt er pas bij hcg vanaf 5 gesproken van een zwangerschap, du ...
Daarom snap ik deze waardes ook niet, omdat er wel staat tussen 0 - 5.0

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Het betekent dat je hcg lager dan 1.2 is. Als je zwanger bent is deze 5 of ...
Daarom snap ik deze waardes ook niet, omdat er wel staat tussen 0 - 5.0

2 maanden geleden

Reactie op kussanne

Daarom snap ik deze waardes ook niet, omdat er wel staat tussen 0 - 5.0
Dat is de referentiewaarde waar jouw 1.2 in valt. 0-5 is niet zwanger, >5 is zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Dat is de referentiewaarde waar jouw 1.2 in valt. 0-5 is niet zwanger, > ...
Volgensmij is dat niet zo. Bij andere bloedwaarden heb je ook altijd een referentie. De uitslag moet dan daar tussen vallen voor een goede uitslag

2 maanden geleden

Dit staat er als je het op google zoekt. Helaas ben je volgens je bloedonderzoek niet zwanger.. ☹️

2 maanden geleden

Reactie op leonniee

Dit staat er als je het op google zoekt. Helaas ben je volgens je bloedond ...
Daarom vind ik het zo gek dat ik wel positieve testen heb. Daarnaast staan de referentiewaarden tussen 0 en 5.0, ik snap er niks meer van. Ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt

2 maanden geleden

Reactie op kussanne

Volgensmij is dat niet zo. Bij andere bloedwaarden heb je ook altijd een re ...
Ja je hebt altijd een referentie waartussen de waarde moet liggen voor een goede uitslag. Maar bij hcg zijn er twee referentiewaarden: 1 voor niet-zwanger, dan ligt het tussen 0 en 5, en 1 voor wel zwanger, dan ligt het boven de 5. Je zult het vandaag ook zo van je huisarts horen, sorry! ❤️

2 maanden geleden

Dit was de uitleg die bij mijn bloedwaarden kwam. Zou voor zeker te zijn even met je huisarts bellen om te zien wat zij/hij zegt, maar zou er ook van uitgaan dat het niet positief is. Welke urinetesten heb je gedaan? Misschien indroogstreepjes?

2 maanden geleden

Hoe ik het lees ben je niet zwanger, sorry. Je HCG had hoger moeten zijn, de referentiewaarden voor niet zwanger is tussen de 0-5.0. Heb je een early test gedaan voor je nod? Dan kan het zijn dat je zwanger was maar dat het in week 3 al mis is gegaan en dat je HCG al sterk is afgenomen omdat je lichaam het wilt afstoten.