20 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik heb 2 weken met een bloeding rond gelopen, nu lijkt het af te nemen, elke echo is continu goed

2 maanden geleden

Ik heb ook sinds het begin bloedingen. Niet continu, maar elke 2/3 dagen. Enkel na ontlasting of plassen, wel vaginaal. Hier is ook iedere echo goed! Oorzaak kunnen ze niet vinden, zeer waarschijnlijk ectropion. Paar dagen geleden ook uitstrijkje gehad, wacht nog op de uitslag. Maar het lijkt dus niet uit de baarmoeder te komen.

2 maanden geleden

Reactie op Ankeee94

Ik heb ook sinds het begin bloedingen. Niet continu, maar elke 2/3 dagen. E ...
Waar hebben ze jou op getest

2 maanden geleden

Ik had bij 5 weken een flinke bloeding met heel veel stolsels, hierna een echo en alles zag er goed uit. Vervolgens een paar dagen daarna weer hevige bloedingen, en bij 7 weken weer enorme bloedingen. Ik had al afscheid genomen en me voorbereid op een miskraam. Bij de Gyn aangekomen zagen/hoorden wij een kloppend hartje. Sindsdien zijn de bloedingen gestopt

2 maanden geleden

Ik heb vanaf 6+3 tot 10+0 bloeding gehad van oud bruin tot helderrood. Heb op 8+5 nog een goede echo gehad, morgen de termijn echo op 10+5 dus heel benieuwd

2 maanden geleden

Deze zwangerschap tot nu toe niet maar bij mijn vorige zwangerschap veel buikpijn gehad in het begin en toen rond de 6 weken een bloeding maar nu gelukkig een peuter van 2,5 rondlopen😘

2 maanden geleden

Ik ben zo blij om deze reacties te lezen! Ik ben 6+1 en loop ook al 4 dagen met steeds een beetje bruin bloed rond. Elke dag een heel klein beetje en je wordt er inderdaad onzeker van! Dankjewel dames voor deze reacties! Het stelt ook mij weer een beetje gerust🪷🪷🪷

2 maanden geleden

Ja, helaas wel. Vanaf week 5.5 tot week 13. Heel vervelend en spanningsvol. Ik mocht altijd komen van de verloskundige voor een echo. Het was steeds goed. Een gezonde zoon geboren december '23. Nu 8 weken zwanger en weer (om de dag) bloedverlies.. maak me er nu niet zo druk over🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Joséa

Ja, helaas wel. Vanaf week 5.5 tot week 13. Heel vervelend en spanningsvol. ...
Maar is het helderroodbloed?

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Maar is het helderroodbloed?
Ja, het was echt helder rood..

2 maanden geleden

Reactie op DaphneBoaz

Waar hebben ze jou op getest
Soa’s (negatief, vandaag de uitslag gekregen) en baarmoederhalskanker. Ik word wegens mijn leeftijd nog niet opgeroepen voor het bevolkingsonderzoek, dus ze gaven aan dan bij bloedverlies tijdens de zwangerschap voor de zekerheid een uitstrijkje te doen

2 maanden geleden

Ik heb dit op dit moment ook… bij mezelf denk ik een miskraam

2 maanden geleden

Nou dat denk ik ook. Maar heel raar ik heb 1 dag heel erg gebloed en nu niets meer. En ik weet van mijn andere miskramen had ik echt dagen een erge bloeding . En nu was het minder dan mijn menstruatie. Ik heb volgende week een echo. We gaan het zien😔

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Nou dat denk ik ook. Maar heel raar ik heb 1 dag heel erg gebloed en nu nie ...
Spannend….hopen op een wonder..!

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Nou dat denk ik ook. Maar heel raar ik heb 1 dag heel erg gebloed en nu nie ...
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Gisteravond begon het, was helderrood niet veel, alleen met afvegen en vandaag is het lichtroze en alleen met afvegen

2 maanden geleden

Heb wel een beetje krampen/steekjes in onderbuik en ook in onderrug.. jij?

2 maanden geleden

Mijn bloed is trouwens heel slijmerig/afscheiding achtig. Heb jij dat ook?

2 maanden geleden

Reactie op Pippilangkous12345

Heb wel een beetje krampen/steekjes in onderbuik en ook in onderrug.. jij?
Jaaa krampen wel en rug klein beetje. Die onzekerheid is zoo vervelend

2 maanden geleden

Reactie op Ankeee94

Soa’s (negatief, vandaag de uitslag gekregen) en baarmoederhalskanker. Ik w ...
Ja bij mij zijn testen ook gedaan en alles is goed, dit is ook mijn 7e, verloskundige zegt dat mijn baarmoedermond extreem gevoelig is

2 maanden geleden

Hoe gaat t nu bij jou?