14 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees eventjes mee 馃槉 ik ben toevallig ook 6+2 vandaag.. niet eerder een miskraam gehad maar vanochtend precies dezelfde ervaring..

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Ik lees eventjes mee 馃槉 ik ben toevallig ook 6+2 vandaag.. niet eerder een ...
Ik heb 2 goede zwangerschappen gehad en nu dan afgelopen mei een miskraam, daarvoor nooit een miskraam gehad gelukkig maar wel erg vreemd als het nu voor de 2e keer in korte tijd mis zou gaan en voorheen alles wel goed ging

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Ik heb 2 goede zwangerschappen gehad en nu dan afgelopen mei een miskraam, ...
Ja zou zeker bijzonder zijn. Als ik Google mag geloven, kan het er bij horen. Ik las ook iets over een adertje bij de baarmoeder wat gesprongen kan zijn? Ik heb 1 goede zwangerschap gehad, is inmiddels 3.5jaar geleden en kan me weinig van de beginperiode herinneren..

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Ja zou zeker bijzonder zijn. Als ik Google mag geloven, kan het er bij hore ...
Ik herinner me ook niet veel meer van de beginperiode maar weet wel heel zeker dat ik toen geen bloedverlies had aan het begin van de zwangerschap. Zojuist nogmaals moeten plassen en nu ook weer geen bloedverlies gehad gelukkig maar toch blijf ik onzeker.. Hopelijk blijft het voor ons beide hierbij! 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Ja zou zeker bijzonder zijn. Als ik Google mag geloven, kan het er bij hore ...
Vandaag gelukkig geen bloedingen meer gehad! Hoe gaat het bij jou? 馃崁

2 maanden geleden

Ik zit ook in de 6 weken en ook ik had deze week een veeg rood. Verder enkel bruine afscheiding. Misschien een 6 weken kwaaltje?

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Vandaag gelukkig geen bloedingen meer gehad! Hoe gaat het bij jou? 馃崁
Ah wat fijn te horen! Ik gelukkig ook niet meer. Wel ontzettend veel baarmoeder krampen.. blegh! Verwacht onschuldig, had ik de vorige zwangerschap ook.

2 maanden geleden

Reactie op 馃懚馃徎馃

Ik zit ook in de 6 weken en ook ik had deze week een veeg rood. Verder enke ...
Ja mogelijk? Ik heb geen idee maar hopelijk blijft het daarbij en dan snel op naar week 7 馃槣

2 maanden geleden

Hi ik toevallig ook maar daarna niks meer !

2 maanden geleden

Reactie op SZ90

Ah wat fijn te horen! Ik gelukkig ook niet meer. Wel ontzettend veel baarmo ...
Wat fijn om te horen, hopelijk blijft het hierbij! Die krampen had ik idd ook bij de vorige zwangerschappen dus dat is ook niet iets waar ik me meteen zorgen over maak 馃槉 Nog maar even afwachten hoe het de komende tijd gaat, 13 augustus de eerste echo dus hopelijk gaat de tijd een beetje snel

2 maanden geleden

Reactie op 馃懚馃徎馃

Ik zit ook in de 6 weken en ook ik had deze week een veeg rood. Verder enke ...
Hopelijk blijft het hierbij! Was ook maar eenmalig deze ochtend maar aangezien het de vorige keer ook mis is gegaan ging ik al meteen uit van het ergste.. nu voel ik me gelukkig weer wat beter aangezien het ook maar eenmalig was. Hopelijk is het snel de 13e, dan de eerste echo dus dan weer iets meer zekerheid 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op babynathans

Hi ik toevallig ook maar daarna niks meer !
Ah wat fijn om te horen! Bij mij vandaag tot nu toe ook maar eenmalig, daarna geen bloedverlies meer gehad gelukkig

2 maanden geleden

Hoi hoi, ja hier ook ben nu 8,5 week volgens berekening maar begon met licht bloedverlies toen weer uit en toen bruin slijm en bloed het blijft knipperen bij mij.. de verloskundige zei dat zolang ik geen krampen en heftig eood bloedverlies heb ik me geen zorgen hoef te maken. Hopelijk blijft het bij jou uit en kan je genieten van de prachtige zwangerschap! 馃檹

2 maanden geleden

Reactie op Lindemam101

Hoi hoi, ja hier ook ben nu 8,5 week volgens berekening maar begon met lich ...
Ah wat vervelend en zo onzeker allemaal! Gelukkig heb ik geen bloedverlies meer gehad maar die onzekerheid blijft, iedere keer als ik naar het toilet moet dan bereid ik me weer voor op het ergste.. Hopelijk gaat bij jou ook alles goed! 馃崁