12 Reacties

3 maanden geleden

Jeetje lieverd.... Enige wat ik kan zeggen: heel veel sterkte en dikke knuffel

3 maanden geleden

Reactie op Michellenl

Jeetje lieverd.... Enige wat ik kan zeggen: heel veel sterkte en dikke knuf ...
Dankjewel 🤗 De gynaecoloog heeft terug gebeld en mag nu meteen langskomen. Hopen dat het wat duidelijkheid geeft en vooral hopelijk geruststelling!! 🥺

3 maanden geleden

Ach wat naar, heel veel sterkte! ❤️ Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en dat alles goed is.

3 maanden geleden

Reactie op Geeb89

Dankjewel 🤗 De gynaecoloog heeft terug gebeld en mag nu meteen langskomen. ...
Weet je al meer? Ik ben heel bang voor geen goede afloop😢 ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap ook gehad en ik had ook geen goede afloop. Ik duim dat het iets onschuldigs is!!🍀🍀🍀

3 maanden geleden

Dankjewel allemaal 🤗 Net terug van het ziekenhuis en ze heeft een echo gemaakt. Nog niets te zien helaas omdat het nog te vroeg is, wel een slijmlaag in mijn baarmoeder, maar dat was goed. Ook mijn eierstokken zagen er goed uit. Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze zag niks om zorgen te maken maar ook niks wat me echt al gerust kan stellen. Het kan er wel echt bij horen en innesteling zijn en de pijn kan ook normaal zijn omdat je baarmoeder moet gaan rekken. Komende dagen goed in de gaten houden, moet dit weekend van haar even rustig aan doen, warme kruik en paracetamol, kijken of bloeden niet erger word, en over 10 dagen terug om te kijken of ze dan op de echo wel al iets kunnen gaan zien als alles tot die tijd goed gaat. 🙏🙏

3 maanden geleden

Reactie op Geeb89

Dankjewel allemaal 🤗 Net terug van het ziekenhuis en ze heeft een echo ge ...
Ahw je moet vast echt heel erg geschrokken zijn van deze situatie. Hoe voel je je nu? Helpt het je ergens dat de verloskundige niks zorgelijks zag? Ik leef met je mee en hoop enorm dat je nog een hele fijne zwangerschap hebt verder ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Bluebell

Ahw je moet vast echt heel erg geschrokken zijn van deze situatie. Hoe voel ...
Ja ontzettend. Het gebeurde op kantoor dus heb eerst ruim een kwartier geschokt en huilend op de wc gezeten en toen gaan bellen 🙈 Mijn manager weet het nu ook terwijl ik die nog lang niet had willen inlichten en zeker niet op deze manier, maar dat is voor nu even bijzaak 😉 Maar het bloeden stopt maar niet, het voelt en lijkt nu op een menstruatie qua hoeveelheid en pijn dus ik ben echt totaal niet gerust. Ik hoop het ook echt, maar ben er steeds banger voor 🥺

3 maanden geleden

Veel sterkte😔 ik hoop mee voor jou maar ik vrees ervoor als ik het zo lees😢

3 maanden geleden

Aj sterkte!!! Ik zit op t moment in t zelde schuitje 😓

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Aj sterkte!!! Ik zit op t moment in t zelde schuitje 😓
Jij ook heel veel sterkte 🤗🥺

3 maanden geleden

Reactie op Geeb89

Ja ontzettend. Het gebeurde op kantoor dus heb eerst ruim een kwartier gesc ...
Oh nee wat vreselijk 🙁 ik snap dat je je heel onrustig voelt. Nogmaals heel veel sterkte en laten we hopen op een wonder ❤️

3 maanden geleden

Vanochtend een hcg test gedaan en die was negatief. Toen nog een normale zwangerschapstest en ook negatief. Gekke is dat - zelfs als het een miskraam is - je nog best een tijd normaal het hcg in je lichaam hebt. Verloskundige gebeld en die gaf aan dat het kan, het hoeft nog niks te zeggen. Ik zou nu 5+1 zijn dus een test hoeft nog geen uitsluitsel te geven. Word echt gek van deze onzekerheid maar het is nu afwachten tot 16-7, dan heb ik een nieuwe echo in het ziekenhuis en ik denk dat tot die tijd niks mij definitief zekerheid kan geven maar ben toch inmiddels voor 90% zeker bang dat het niet goed is 🥺😔 voel me zo leeg, maar ook zo verdrietig. Op momenten gaat het wel maar dan ineens word ik weer overvallen door angst en verdriet. Prepare for the worst, hope for the best 😢☺️