4 Reacties

één maand geleden

Ja, ik heb bij mijn jongste met 10 weken stolsels verloren, en bij deze zwangerschap 2 weken lang bloed verlies gehad

één maand geleden

Fijn om hier een goede afloop over te horen 😊 !! Ookal is het bij iedereen verschillend..

één maand geleden

Gister bij 12+2 ook opeens wat bloedverlies, voor het eerst in de zwangerschap. Niet veel en vooral bruin, toch gemeld en bij de echo zag ik de twee blije baby's gewoon vrolijk rondzwemmen. Goed te lezen dat ik niet de enige ben. Het is toch even schrikken he!

één maand geleden

Met 9 weken had ik ook bloedverlies gehad met ook wat verdikking wat op stolsels leek. Ik was helemaal in paniek en wist niet zo goed wat ik moest. Daarna met 11/12 weken de termijn gehad en daar bleek niks aan de hand. Kindje groeide goed en was vollop in beweging. De verloskundige zei dat sommige vrouwen bloedverlies hebben in de eerste 12 weken maar daar niet echt een oorzaak van kunnen vinden. Het kan ook komen omdat je baarmoedermond wat gevoeliger is en soms wat bloedverlies laat zien. Ik snap echt dat je stress hebt en dat het allemaal zo onzeker is, zolang het bloed niet vloeit en je geen krampen hebt die heftiger zijn dan de menstruatie zit het vaak wel goed, dat kreeg ik te horen van me verloskundige.. hoop toch dat je een beetje kan genieten van dit bijzondere moment ♥️