13 Reacties

2 maanden geleden

Licht roze kan volgens mij geen kwaad. Alles is nu beter doorbloed, dus gebeurt ook wel eens na de sex bijv. Pas bij echt helder rood bloedverlies kan het foute boel zijn. Mijn vorige miskraam was het echt een diep helderrode kleur zoals een menstruatie.

2 maanden geleden

Ik heb dat al 2 dagen nu en ben 5 weken 3 dagen. Ik had/heb ook veel paniek omdat we al 2 miskramen hebben gehad. Maar we hebben hoop. Mijn verloskundige zei ik krijg hier mensen die helder bloed en alles was ok茅. Heel vroeg is heel onzeker. Maar positief blijven

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Ik heb dat al 2 dagen nu en ben 5 weken 3 dagen. Ik had/heb ook veel paniek ...
Jaaa hopelijk zet het niet door en is het gewoon door iets anders gekomen, snap de angst nog meer als je al 2 miskramen hebt gehad.. wanneer heb je je echo?

2 maanden geleden

Mijn miskraam begon met bruine afscheiding wat vanzelf overging in helderrood bloedverlies met krampen/ onderrugpijn en stolsels.

2 maanden geleden

Spannend h猫. Mijn zwangerschap begon met een ongesteldheid maar dan met minder bloed vanaf dag 2 tot en met 4. Mijn testen bleven stijgen. Nu had ik 4 dagen geen bloed en inmiddels al 3 dagen licht bruinverlies. Heb niet meer getest ik durf niet, bang om een aflopende lijn te zien. Zulke spannende tijden.

2 maanden geleden

Had je toevallig gepoept? Dan kan je ook een beetje vaginaal bloed hebben, dat kan geen kwaad.

2 maanden geleden

Hi ik had eergister ook roze bloedverlies (met 7+3) ik maakte me ook zorgen door een eerdere miskraam. Mocht gister komen om toch even een echo te maken, en alles was goed. Het schijnt vaker voor te komen. Bij mij was het iets meer als bij jou. Hopelijk bij jou ook niks aan de hand. Wanneer mag je voor een echo? En anders bellen? Misschien mag je toch even langs komen. 馃槝

2 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hi ik had eergister ook roze bloedverlies (met 7+3) ik maakte me ook zorgen ...
Ik heb 11.45 een afspraak, had net weer een beetje bloed maar nog minder als op de foto dus ben benieuwd馃ズ. Gelukkig dat je een goede echo had, deden ze die echo uitwendig?

2 maanden geleden

Reactie op Mchll76

Mijn miskraam begon met bruine afscheiding wat vanzelf overging in helderro ...
Nou ik heb wel echt last van me onderrug maar hoop dat het komt van het tillen van me zoontjes 馃ズ

2 maanden geleden

Reactie op UmmSulayman

Ik heb 11.45 een afspraak, had net weer een beetje bloed maar nog minder a ...
Hoe is je echo gegaan? Bij mij was de echo inwendig. Heb maandag weer echo + intake

2 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hoe is je echo gegaan? Bij mij was de echo inwendig. Heb maandag weer echo ...
Het wordt helaas een miskraam 馃ズ

2 maanden geleden

Reactie op UmmSulayman

Het wordt helaas een miskraam 馃ズ
Pff wat verdrietig馃槩 heel veel sterkte! Hopen dat je lichaam het zelf oppakt. Dit is niet het nieuws wat je hoopt馃槩