14 Reacties

3 maanden geleden

Klein beetje bloed schijnt niet erg te zijn; bij mijn eerste zwangerschap geregeld iets bloedverlies gehad de eerste 7 weken. Als t hierbij blijft kan het toch ook gwn n gesprongen adertje zijn? En als je ongerust bent kun je de verloskundige altijd bellen

3 maanden geleden

Dank voor je reactie. Ik hoop het inderdaad. Ik heb ook buikpijn, menstruatie-achtig.

3 maanden geleden

Ik zou gewoon even de verloskundige bellen, die zijn voor dit soort dingen, kunnen het een en ander uitvragen en besluiten of je even voor een echo moet komen of je gerust stellen.

3 maanden geleden

Ik heb gebeld en het is afwachten. Het is nog te vroeg om een echo te maken dus het wordt spannend de komende dagen.

3 maanden geleden

Reactie op BeARealMom

Ik heb gebeld en het is afwachten. Het is nog te vroeg om een echo te maken ...
Wanneer heb je een echo staan? Mogelijk kan het iets vervroegd worden?

3 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Wanneer heb je een echo staan? Mogelijk kan het iets vervroegd worden?
31 juli met 7+3. Maandag heb ik inderdaad weer contact, wellicht dat het dan eind volgende week kan gaf ze aan.

3 maanden geleden

Inmiddels is het enkel nog bruin bloedverlies. Geen buikpijn meer gehad vandaag. Hopelijk is dat positief! 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op marrie112

Klein beetje bloed schijnt niet erg te zijn; bij mijn eerste zwangerschap g ...
Hi, ik heb nu ook last van bloedverlies en vroeg me af of jij ook toen stukjes weefsel/stolsels zag?

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Hi, ik heb nu ook last van bloedverlies en vroeg me af of jij ook toen stuk ...
Nee dat heb ik niet gehad. Echt alleen puur wat op de foto zichtbaar is en daarna is het gestopt. Wat vervelend zeg. Heb je al contact gehad met de verloskundige?

3 maanden geleden

Reactie op BeARealMom

Nee dat heb ik niet gehad. Echt alleen puur wat op de foto zichtbaar is en ...
Ik had dit afgelopen vrijdag precies het zelfde! Vandaag 2 mooie baby’s te zien en 2 kloppende hartjes 💕

3 maanden geleden

Reactie op BeARealMom

Nee dat heb ik niet gehad. Echt alleen puur wat op de foto zichtbaar is en ...
Dat is goed nieuws dan voor jou! Bij mij ziet het er helaas somber uit. Ik moet de echo afwachten die over 10 dagen is. Dankjewel

3 maanden geleden

Reactie op maar121

Ik had dit afgelopen vrijdag precies het zelfde! Vandaag 2 mooie baby’s te ...
Wauw wat fantastisch zeg. Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Dat is goed nieuws dan voor jou! Bij mij ziet het er helaas somber uit. Ik ...
Ach wat naar zeg. En wat duren tien dagen dan ontzettend lang. Hopelijk stopt het bloeden en heb je toch een goede echo.

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Dat is goed nieuws dan voor jou! Bij mij ziet het er helaas somber uit. Ik ...
Pff wat lang zeg. Sterkte met wachten en hopelijk krijg je goed nieuws!