17 Reacties

3 maanden geleden

Wat vervelend! Heel veel sterkte voor nu in deze onzekerheid. Ik zou het afwachten en thuis naar het ziekenhuis gaan. Hoelang zijn jullie daar nog?

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Wat vervelend! Heel veel sterkte voor nu in deze onzekerheid. Ik zou het af ...
Dank je wel! Vrijdag gaan we terug, met de auto. Zouden vandaag naar een aquapark gaan kind zal zo wel in tranen zijn dat dat niet zal lukken vandaag.

3 maanden geleden

Eventueel kan je ook bellen vanuit Spanje naar je verloskundige hier in België of Nederland. Dan kunnen ze je adviseren. Niet fijn dit, sterkte!!

3 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Eventueel kan je ook bellen vanuit Spanje naar je verloskundige hier in Bel ...
Dank je wel! Zitten helaas in een gebied waar geen mobiel netwerk is en alleen wifi. Mezelf een schop onder me kont geven en naar een stadje in de buurt rijden dan maar.

3 maanden geleden

Reactie op angii21

Dank je wel! Vrijdag gaan we terug, met de auto. Zouden vandaag naar een aq ...
Ach wat vervelend allemaal ! Nou veel sterkte en ik zou lekker afwachten. In het buitenland loop je toch het risico op hoge kosten en misschien een behandeling waar je niet achter staat.

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Ach wat vervelend allemaal ! Nou veel sterkte en ik zou lekker afwachten. I ...
Klopt heb je gelijk in. Ik wacht het af.. zoon is wel in tranen want wilde zo graag naar het waterpark.. en de kaartjes zijn vandaag en morgen geldig. Alleen ik lees overal dat ik nu geen menstruatiecup of tampon moet gebruiken. Erg jammer en leg het maar eens uit aan een kind van 8😢

3 maanden geleden

Reactie op angii21

Klopt heb je gelijk in. Ik wacht het af.. zoon is wel in tranen want wilde ...
Ahh ja! En kan je zelf niet ergens rustig een boekje lezen en dat hij wel kan zwemmen daar?

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Ahh ja! En kan je zelf niet ergens rustig een boekje lezen en dat hij wel k ...
Ja, dat gaan we morgen maar proberen 😅 alleen het contrast is zo groot met normaal, en met uitstapjes is hij best aanhankelijk altijd.. we gaan er maar het beste van maken! Moet zeggen dat de vakantie wel helpt om m’n gedachte te verzetten. Vanmorgen zag ik het allemaal echt even niet meer zitten en nu gaat het wel wat beter gelukkig! 🍀

3 maanden geleden

Hi, dit is mij dus ook overkomen gisterenavond eerst roze en vannacht en vandaag helderrood verlies en ben ook op vakantie. Heb jij weefsel of stolsels ook?

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Hi, dit is mij dus ook overkomen gisterenavond eerst roze en vannacht en va ...
Wat toevallig! En wat rot dat jij dit ook doormaakt. Vanmorgen alleen bloed, we zijn sinds 12 uur weg en overal zijn van die wc’s met een groot gat.. dus niet goed te zien helaas.. het lijkt erg veel maar bloeddruppels komen natuurlijk ook onderin bij elkaar. Dus lastig te zeggen. Heb wel telefonisch contact gehad met de verloskundige in nl als we terug zijn kan ik maandag einde van de dag langskomen. Maar ben bang dat het foute boel is. Heb jij ook buikpijn erbij? En ook in Spanje toevallig?

3 maanden geleden

Reactie op angii21

Wat toevallig! En wat rot dat jij dit ook doormaakt. Vanmorgen alleen bloed ...
Nee ben in Zwitserland en rij morgen naar Italië. Bij jou klinkt het gewoon als bloeddruppels en niet als bij mij met stukjes erin. Dat klinkt positiever. Maar fijn dat je bijna terug in NL bent dan. Ik heb zeker ook buikkrampen erbij maar niet zo heftig. Misschien even opvangen met wc papier? 🙈 Succes!

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Nee ben in Zwitserland en rij morgen naar Italië. Bij jou klinkt het gewoon ...
Oh dat is ook vervelend zo’n lange rit verder van huis. Ja, het lijkt alleen bloed maar wel echt veel alsof ik een zware menstruatie heb.. ga het proberen op te vangen. Moet ook foto’s maken van de verloskundige, wat voor mij veel lijkt is voor hun misschien weinig. Wat zei de verloskundige bij jou? Ookal zit ik ver weg heb toch maar even gebeld waar ik op moet letten en wanneer ik aan de bel zou moeten trekken.

3 maanden geleden

Reactie op angii21

Oh dat is ook vervelend zo’n lange rit verder van huis. Ja, het lijkt allee ...
Bij mij zei de verloskundige dat ze me helaas niet kon geruststellen. Maar de foto die ik stuurde was voor haar ook niet meteen herkenbaar als fout. Maar ze heeft me wel al voorbereid op hoe het verder zal verlopen als het doorzet. Maar zoals een zware menstruatie bij jou dus, daar horen dan stukjes stolsel in te zitten toch? Hmm nouja succes, ik voel me vandaag ook niet meer misselijk of geen gespannen borsten meer, heb jij nog wel last van je kwaaltjes?

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Bij mij zei de verloskundige dat ze me helaas niet kon geruststellen. Maar ...
Dat is wel heel rot maar ook fijn dat je in elk geval wel voorbereid bent als het doorzet 💔 ja stolsels niet kunnen ontdekken nog, wel dikker bloed in maandverband maar idd (nog) niet echt stolsels. Gister avond had ik het idee dat me borsten idd niet meer “vol” waren, wel zijn ze nog gevoelig.. misselijkheid was er alleen als ik een lege maag had, dat heb ik vandaag nog weten te voorkomen. Voor jou ook veel sterkte en k hoop dat het loos alarm is, en je straks (wanneer je terug bent) toch nog een goede echo kunt laten maken 🫶🏼

3 maanden geleden

Reactie op angii21

Dat is wel heel rot maar ook fijn dat je in elk geval wel voorbereid bent a ...
Dat is heel lief wat je zegt, ik hoop het oprecht. Al heb ik bij mijn eigen topic m’n foto geplaatst en dat is vergelijkbaar met anderen waarbij het fout ging. Hoop voor jou ook dat het allemaal goed gaat! Want het klinkt alsof het bij jou nog alle kanten op kan gaan! Succes! Ik was ook van plan om te gaan zwemmen vandaag maar helaas.

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Dat is heel lief wat je zegt, ik hoop het oprecht. Al heb ik bij mijn eigen ...
🫶🏼 ja het kan alle kanten op, realiteit is alleen wel dat als je echt rood bloed verliest de kans groter is dat het mis gaat😢 in overleg met de verloskundige zou zwemmen kunnen met een menstruatie cup omdat dat meer afsluit dan een tampon. Maar ik ga toch het risico niet nemen.. dan maar toekijken en af en toe tot me knieën het water in🙈 ik zal je topic opzoeken, laat je daar even weten hoe het afloopt? Groetjes!

3 maanden geleden

Reactie op angii21

🫶🏼 ja het kan alle kanten op, realiteit is alleen wel dat als je echt roo ...
Ja ik snap heel goed dat je dat risico niet neemt! Ja maar rood bloed is minder erg dan rood bloed met weefsel/stolsel hè. 50 procent kans dat het bij jou nog goed gaat! Bij mij moet ik alleen maar hopen op een wonder. Ik laat het zeker nog weten, jij ook? Liefs