16 Reacties

één maand geleden

Excuses dit bericht is in het verkeerde topic geplaatst en kan het niet meer verwijderen

één maand geleden

Ja ik heb hier ervaring mee, bij mijn jongste gehad, en bij deze zwangerschap ook gehad

één maand geleden

Ik heb bij m’n eerste zwangerschap ook tot en met het tweede trimester vaak bloed gehad, soms licht roze veegjes, soms donker, soms bruin, ook niets te zien op echo’s, gynaecologe gaf aan dat ik waarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond had

één maand geleden

Hopelijk stop het bloeden, bloed roept bij mij (uit ervaring) zoveel stress op. Heeft ze inwendig of uitwendig naar de echo gekeken? Wellicht is er iets met je baarmoederhals, dit was bij mij het geval. Vraag hier naar en laat dit nachecken🥹

één maand geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik echt om de haverklap bloedverlies, krampen, etc. etc. Iedere keer naar het ziekenhuis doorverwezen en niks aan de hand met de kleine inmiddels is ze alweer 5 jaar en hartstikke gezond. De gynaecoloog zei na een tijdje ook dat ze er gewoon van hield om mij te laten schrikken😅

één maand geleden

Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap rond de 28 weken en verder meerdere keren bloedverlies! Met mijn dochter was gelukkig niks, maar ik bleek ectropion te hebben aan mijn baarmoedermond. Uiteindelijk aangestipt met zilvernitraat een paar keer. Na 3 kwart jaar toch een uitstrijkje laten doen, maar gelukkig niks aan de hand!

één maand geleden

Ik heb sinds gister precies hetzelfde. Vandaag ook wat donkerrood bij het afvegen. Gister een echo gehad en alles zag er goed uit. Maar blijf me toch zorgen maken. De vk gaf aan dat het een vaatje in de baarmoedermond kon zijn.. ik hoop dat het snel stopt

20 dagen geleden

Reactie op estherrrr49

Ik heb sinds gister precies hetzelfde. Vandaag ook wat donkerrood bij het a ...
Wat vervelend! Hoe gaat het nu?

20 dagen geleden

Reactie op KimH1998

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik echt om de haverklap bloedverlies, ...
Gelukkig is alles goed verlopen! Is er geen oorzaak gevonden?

20 dagen geleden

Reactie op MarchBaby000

Gelukkig is alles goed verlopen! Is er geen oorzaak gevonden?
Nee

17 dagen geleden

Reactie op MarchBaby000

Wat vervelend! Hoe gaat het nu?
Nog steeds dagelijks wat bloedverlies. Lijkt nu wel op ouder bloed. 2 dagen na mijn vorige reactie kreeg ik ineens heel veel bloedverlies. Echt helderrood en het bleef maar komen. Ik zag het al gebeuren dat het mis ging. Ik kon toen gelukkig gelijk langskomen bij de verloskundige, en dat om 22:00 ‘s avonds! Met de baby was niks aan de hand en ook kon ze met de echo niks zien wat kon leiden tot dat bloedverlies. Ze heeft me toen wel streng aangeraden om volledig rust te houden en om me ook ziek te melden op werk. Maar sindsdien nog steeds wel elke dag wat bruinig bloedverlies. Ook krampen. Dus blijf het zo eng vinden. Hoe is het bij jou nu?

17 dagen geleden

Reactie op estherrrr49

Nog steeds dagelijks wat bloedverlies. Lijkt nu wel op ouder bloed. 2 dagen ...
Wat ontzettend naar en spannend! Ik heb ook bijna dagelijks nog bloedverlies, de ene keer rood, de andere keer roze. Er is helaas ook nog geen oorzaak gevonden. Op de meest recente echo van een paar dagen geleden waren geen bijzonderheden te zien. Rust is bij mij niet aangeraden, maar het is tot nu toe nooit erg veel bloed geweest (altijd minder dan 1 inlegkruisje per dag). Hopelijk stopt het snel 🍀

16 dagen geleden

Reactie op MarchBaby000

Wat ontzettend naar en spannend! Ik heb ook bijna dagelijks nog bloedverli ...
Hè, wat vervelend hè. Het geeft toch wat stress. Ik hoop inderdaad dat het bij ons beide snel mag stoppen!!🤗🤞🏼

16 dagen geleden

Tijdens deze zwangerschap heb ik ook heel veel last van buikpijn, steken en krampen, ik heb ook al helderrood bloedverlies gehad. Echt schrikken iedere keer en het maakt je zo onzeker. Hopelijk is het onschuldig en stopt het bloeden gauw!

13 dagen geleden

Ja bij mij is er vaak bloedvaat geknapt ook niks aan de hand

11 dagen geleden

Hi! Bij mij is er een hematoom ontdekt naast de placenta. Heb enorm veel bloedverlies en ook de verloskundige dacht meerdere keren aan een miskraam. Baby maakt het gelukkig goed en groei volop. Hoeft dus zelfs met hevig bloedverlies niet altijd iets slechts voor de baby te beteken!