10 Reacties

2 maanden geleden

In principe stopt bij bijna alle mama's de productie tijdens de zwangerschap (helaas) Er zijn echt weinig vrouwen waarbij de melk volledig blijft lopen.

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

In principe stopt bij bijna alle mama's de productie tijdens de zwangerscha ...
Echt heel jammer! Had haar zo graag tot minimaal 1 jaar willen voeden. We wilden proberen in december (wanneer de kleine 1 word) voor baby3 te gaan. Maar baby dacht er anders over haha, achja het is wat het is. Hopelijk kan ik haar nog enigsinds voeden. Wanneer merk ik of ze te weinig krijgt? Moet ik al beginnen met kunstvoeding straks? Ik ben bang dat zij straks te weinig binnen krijgt. Vaste voeding eet ze wel maar meer melk nog

2 maanden geleden

Reactie op SanneMulyani

Echt heel jammer! Had haar zo graag tot minimaal 1 jaar willen voeden. We w ...
Ik ben bij onze zoon (10 maanden toen productie begon terug te lopen) toen gelijk begonnen met kv, productie nam gigantisch af waardoor hij ook na het drinken ontevreden bleef. Ik geef nu nog 2 voedingen gekolfd en 2 kv.

2 maanden geleden

Reactie op SanneMulyani

Echt heel jammer! Had haar zo graag tot minimaal 1 jaar willen voeden. We w ...
En voed alleen smorgens vroeg nog live aan de borst, maar mijn tepels doen enorm zeer dus wil daar eigenlijk ook mee stoppen.

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Ik ben bij onze zoon (10 maanden toen productie begon terug te lopen) toen ...
Dan ga ik daar maar naar kijken

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

En voed alleen smorgens vroeg nog live aan de borst, maar mijn tepels doen ...
Ja die pijn herken ik. Tot nu toe bijt ik erdoorheen maar het is niet prettig

2 maanden geleden

Ik zou even contact zoeken met een lactatiekundige of met le leche league (laatste is gratis advies). Bij veel vrouwen loopt de productie inderdaad terug door zwangerschap maar daar is echt nog wel wat aan te doen, zeker in het eerste en tweede trimester. Dus als je graag wilt blijven voeden zou ik wat advies inwinnen hoe je dit het beste kunt aanpakken. Succes mama! 🤱🏼

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik zou even contact zoeken met een lactatiekundige of met le leche league ( ...
Dat kan ik inderdaad wel doen!

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik zou even contact zoeken met een lactatiekundige of met le leche league ( ...
Voor zover ik weet is er tijdens de zwangerschap niks aan te doen om het op te krikken, heb ook met een lactatiekundige gesproken..

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Voor zover ik weet is er tijdens de zwangerschap niks aan te doen om het op ...
Ah. Dan moet ik dit gaan accepteren. Het is wat het is