7 Reacties

3 maanden geleden

Drinkt je dochter wel water? Die van ons drinkt ook niets uit een speenfles en drinkt al helemaal geen andere melk dan mamamelk. Wel water, en dat volstaat prima. Misschien voor jou ook een optie?

3 maanden geleden

Hier ook een dochter, 26 maanden, die nog aan de borst is. Ze drinkt ook wel andere dingen uit een glas of rietjes beker maar toch blijft borst favoriet. Lastig he. Ik wil graag een beetje afbouwen maar ik weet niet zo goed hoe want ze vindt het zoooo fijn. Ik volg.

3 maanden geleden

Reactie op Knopje

Drinkt je dochter wel water? Die van ons drinkt ook niets uit een speenfles ...
Ja ze drinkt wel water, alleen uit rietjes bekers… vind dat zo lastig dat als ze naar bed gaat met die beker dan zit haar hele bed onder😅

3 maanden geleden

Reactie op etos

Hier ook een dochter, 26 maanden, die nog aan de borst is. Ze drinkt ook we ...
Ja precies! Wil het ook graag afbouwen maar geen idee waar ik moet beginnen, hoop dat iemand ons goede raad weet te vertellen😝

3 maanden geleden

Reactie op zowayh

Ja ze drinkt wel water, alleen uit rietjes bekers… vind dat zo lastig dat a ...
Hier kreeg ze een tijdje zo'n 360 graden beker mee in bed, misschien nog wel een tipje!

3 maanden geleden

Ik weet niet meer hoe oud ons kindje was (nu 2,5), maar op den duur heb ik haar gezegd dat ze alleen nog een slokje bij mij krijgt als ze naar bed gaat. Dat werkte en werkt nog steeds goed. Misschien handig voor de afbouwers

3 maanden geleden

Reactie op Knopje

Hier kreeg ze een tijdje zo'n 360 graden beker mee in bed, misschien nog we ...
Ohja ga ik eens proberen!