8 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet of je op fb zit? Er is daar sws een groep voor borstvoeding ( ben ik ook lid van) maar volgens mij ook eentje voor zwangeren die bv geven. Zelf net een paar weken gestopt met bv en nu zwanger! Dus geen ervaring..

3 maanden geleden

Ik geef ook nog regelmatig borstvoeding aan mijn dochter van 16 maanden. Ik heb juist geen pijnlijke tepels maar lijk wel al iets te merken dat ze sneller stopt met drinken 馃

3 maanden geleden

Reactie op El Rieke

Ik weet niet of je op fb zit? Er is daar sws een groep voor borstvoeding ( ...
Ooo thanks, ik ga even zoeken! Weet je toevallig hoe die groep heet?

3 maanden geleden

Reactie op mamavaneendraakje

Ik geef ook nog regelmatig borstvoeding aan mijn dochter van 16 maanden. Ik ...
Aw oja dat zei je al in het andere topic, hier merk ik nog geen verschil maar drinkt sinds kort alleen met slaap en voor. troost dus gaat denk ik meer om het spenen..

3 maanden geleden

Reactie op Michellenl

Ooo thanks, ik ga even zoeken! Weet je toevallig hoe die groep heet?
Ik ben lid van het borstvoedingsforum. Die andere heet borstvoeding en meer. Zie ook de afbeelding. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Succes馃崁馃崁

3 maanden geleden

Omg ik heb dit dus ook!! Zo kwam ik erachter dat ik zwanger was in eerste instantie

3 maanden geleden

Hier ook terugloop van voeding! Dus nu gewoon af en toe een flesje kunstvoeding erbij als ze nog honger lijkt te hebben. In probeer het aanleggen wel altijd eerst te doen om wel zo lang mogelijk ook borstvoeding te geven. Hoop dat het niet helemaal stopt. Uiteindelijk gaat het natuurlijk weer oplopen, maar dat kan nog wel even duren. Als het echt helemaal stopt heb ik haar een jaar borstvoeding gegeven daar ben ik heel trots op鉂わ笍 het gaat zoals het gaat

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Hier ook terugloop van voeding! Dus nu gewoon af en toe een flesje kunstvoe ...
Komt vast goed! Ik zou inderdaad lekker. blijven aanleggen, dan komt het denk ik vanzelf wel weer 馃