8 Reacties

vor 4 Tagen

Ja! Wat wil je weten?

vor 4 Tagen

Wij hebben ook een ronde box! Vind het erg fijn en gezellig uitzien. Als je specifieke vragen hebt hoor ik het graag!

vor 4 Tagen

Reactie op pluisje2828

Wij hebben ook een ronde box! Vind het erg fijn en gezellig uitzien. Als je ...
Ja ik vind een ronde box er ook gezelliger uitzien maar ik vroeg me af wat praktischer voor een baby is een ronde of vierkante en gewoon wat jullie ervaringen zijjn

vor 4 Tagen

Wij hebben een vierkante box met een lade eronder! Wij wilden perse een lade eronder toen wij hem kochten bij nummer 1. Heel fijn om spullen in op te bergen. Moet ook zeggen dat wij daarom helemaal niet hebben stilgestaan bij eventueel een ronde box, wij vonden een lade eronder gewoon heel praktisch en dan kom je automatisch bij een vierkante uit.

vor 4 Tagen

Reactie op nubis00

Wij hebben een vierkante box met een lade eronder! Wij wilden perse een lad ...
Ja dat snap ik, biij ons is het meer dat ik een ronde box gezelliger vindt staan en niet perse een lade eronder hoef maar ik dacht misschien raden mensen een ronde box toch af

vor 4 Tagen

Ik vind rond er leuker uit zien maar vierkant praktischer omdat wij hem in een hoek zetten en hij dan minder ruimte inneemt.

vor 4 Tagen

We hebben express een ronde genomen omdat de box los in de ruimte stond. Ook op wieltjes, want regelmatig verplaatst! Ik denk dat het qua gebruik echt geen verschil heeft met een vierkante, zou ook niet weten waarom. Mijn zoontje heeft er tot 13 maanden heerlijk in gespeeld!

vor 4 Tagen

Reactie op Chann23

Ja ik vind een ronde box er ook gezelliger uitzien maar ik vroeg me af wat ...
Jaa ik vind het praktisch dat de meeste ronde boxen inderdaad wieltjes hebben. Wij verplaatsen hem ook vaker dat is echt heel fijn, vooral in het begin als ze erin sliep. Ik denk dat ze in een vierkante iets meer plek hebben omdat je natuurlijk de hoeken nog hebt maar ze kunnen in een box nooit super uitgebreid rollen enzovoorts zoals op een speelkleed. Als ik het opnieuw zou doen, zou ik zeker weer een ronde box kopen.