16 Reacties

10 dagen geleden

Nesteldrank moet nesteldrang zijn 😅😂🙈

10 dagen geleden

Wij gaan er een matras en een dik kleed in doen, alleen een matras of alleen een kleed vind ik te dun. Dit werkte voor ons 1ste heel mooi dus doen we nu weer.

10 dagen geleden

Wij gebruiken een box matrasje en een box kleed of gewoon dik opgevouwen kleed, vind t zo hard voelen altijd.. lijkt me niet zo fijn voor de kleintjes 🙈

10 dagen geleden

Wij hadden ook een boxmatras en daar overheen een kleed, dat bevel goed en doen we nu weer 😊

10 dagen geleden

Hier bij allemaal alleen een boxkleed gehad en dat was prima. In de beginfase wel nog met een babynestje qua slapen, daarna gaan ze rollen enz en was een kleed afdoende.

10 dagen geleden

Wij hebben een boxmatras met hoes eromheen en dan nog een boxkleed. Mn dochter rolde met 3 maanden dus leek hier geen probleem te zijn haha.

10 dagen geleden

Hier ook een matrasje (met hoeslaken) en een kleed.

9 dagen geleden

Hier ook boxmatras met hoeslaken en daarop een boxkleed. Lijkt me ontzettend hard voor zo’n kleintje om op een houten plank met alleen een kleedje te liggen, zou ik zelf ook niet fijn vinden, denk ik dan maar 😉. Hier ook een snelle roller gehad, dus dat matras hield het oefenen met rollen echt niet tegen!

9 dagen geleden

Een goede boxkleed is erg dik. Wij hadden daar nog een hydrofiele doek onder en over de kleine een warm dekentje. Ook een tijdje een hangmat gebruikt (Hangloose). Deze was ook ideaal en sliep ze heerlijk op.

9 dagen geleden

Ik heb een boxkleed met daarin een babynestje. Matrasje is echt niet nodig, dat voelt vaak net zo hard en wanneer ze gaan rollen hebben ze meer aan een wat hardere stabiele ondergrond om af te zetten dan een matras. Een goed boxkleed is dik en ze liggen er ook geen uren in. Ik maak me hier iig niet al te druk om, maar er komt (zeker bij een eerste) zooo veel bij kijken wat je “echt moet hebben” dat je soms niet meer weet hoe de moedermaffia ff normaal moet doen🤣 bovendien gaan ze na een paar maanden vaak al over naar een speelkleed op de vloer…

9 dagen geleden

Wij hebben alleen een matras met hoeslaken. Beetje praktisch gedacht zodat we het hoeslaken regelmatig kunnen wassen, omdat we verwachten dat de kat er ook gebruik van zal maken. 😉 Overigens heb ik niet het idee dat het zo te hard (of te zacht) is, het voelt wel comfortabel aan eigenlijk. 👍🏻

9 dagen geleden

Wij hebben een matras met wasbare hoes eromheen. Onze eerste kon daar heerlijk slapen dus ik vond het belangrijk dat hij zacht kon liggen. Oefenen met rollen deed hij op een speelkleed op de grond

9 dagen geleden

Wij hebben alleen een boxkleed gehad bij onze eerste. Toen ik het kocht wist ik niet eens dat een box matras bestond 😂 Later wel over gehoord maar nooit aangeschaft en ook niet gemist. Een dik kleed is dikke prima. Nu zwanger van de tweede en ga er ook niet alsnog 1 kopen.

9 dagen geleden

Bij de eerste een boxkleed erin gehad, daarna de box weg gedaan want hij werdt te oud en krijgen nu van mijn ouders een nieuwe box met een matras erin. Ben benieuwd hoe dat straks eruit ziet🤭

8 dagen geleden

Matras en boxkleed.

7 dagen geleden

Wij hebben twee boxkleden (eentje leek wat dunner en met zo'n plastic coating, die ligt onderop en eentje wat dikker is net dun kussentje) is altijd goed geweest hier