16 Reacties

vorig jaar

1 op batterijen..
Dan zou je er een moeten zoeken alleen met hoofdjes haha. Maar dan kijken ze alsnog naar de onderkant 🤣
Voor een baby maakt dit echt niks uit hè? Die beseft niet dat het naar een kont of buik kijkt 😬. Het gaat meer om het bewegen / contrast. Je zou er bij wijze van ook een paar stukken gekleurd papier aan kunnen hangen 🤷‍♀️. Voordat ze door hebben dat ze naar een diertje kijken liggen ze al lang niet meer onder zo’n mobiel

vorig jaar

Wij zijn heel blij met die van Tiny Love, ik vind het meevallen qua kont en buik. Maar ja volgens mij blijf je dat houden. Ik zou wel met een batterij adviseren, anders moet je telkens opwinden.

vorig jaar

Ik heb nog een roze van little dutch waar ik graag vanaf wil. 10 euro mag je m hebben. Natuurlijk als je een foto wilt kan ik je die sturen. 😊

vorig jaar

Reactie op mdebruin

1 op batterijen..
Huh?

vorig jaar

Reactie op Pannenkoekplantje

Voor een baby maakt dit echt niks uit hè? Die beseft niet dat het naar een ...
Bedankt voor je advies. Maar dat was niet de vraag

vorig jaar

Reactie op BoeiendeLuipaard728058

Dan zou je er een moeten zoeken alleen met hoofdjes haha. Maar dan kijken z ...
Nee je hebt er ook die gekanteld hangen ipv recht

vorig jaar

Ik ken alleen die van ikea die allemaal naar beneden kijken

vorig jaar

Reactie op joyce0208

Huh?
Anders moet je hem continu opwinden 😂 op batterijen kun je hem gewoon aan en uit zetten

vorig jaar

Reactie op mdebruin

Anders moet je hem continu opwinden 😂 op batterijen kun je hem gewoon aan ...
Oja maar daar ging mn vraag niet om

vorig jaar

Reactie op Lot te

Ik ken alleen die van ikea die allemaal naar beneden kijken
Zijn die er nog? Google geeft me geen antwoord

vorig jaar

Ik bedoel deze. Die hebben ze op voorraad

vorig jaar

Heb trouwens net geleerd (baby cursus Pikler van werk) dat een boxmobiel/net als babygyl wordt afgeraden voor baby's.. Dit omdat een baby er overprikkeld van kan raken, en zo niet maar z'n eigen handen gaat kijken. Wat juist weer belangrijk is voor de motoriek, oog hand mond coördinatie In de box liefst iets wat ze gewoon zelf kunnen pakken en ontdekken.

vorig jaar

Reactie op Nxxx

Heb trouwens net geleerd (baby cursus Pikler van werk) dat een boxmobiel/ne ...
Ja, dit. Plus, de kleinsten liggen eronder gevangen en kunnen niet zelf weg komen. Van frustratie slaan ze met armen en benen en dat kan door ons volwassenen juist verkeerd worden begrepen als "blijdschap" ofzo. Hier komt voor nr. 2 geen kleurrijke boxmobiel met veel geluid.

vorig jaar

Deze staat nu bij Mamaloes te koop in de aanbieding. Misschien is dit iets wat je leuk vindt?