5 Reacties

3 maanden geleden

Hoeft nog niks te betekenen. Zolang geen helderrood bloedverlies met pijnlijke buikkrampen, kun je ervan uitgaan dat het goed zit. Al is natuurlijk heel spannend en onzeker allemaal. Houd moed!

3 maanden geleden

Ik heb 2x helderrood bloedverlies gehad bij 4+1 en 4+2, ondanks dat wel oplopende zwangerschaps testen en een echte menstruatie bleef uit. Volgens de verloskundige kan het ook nog innesteling zijn en je baarmoedermond die veel meer doorbloed is. Je kan niet veel meer doen dan afwachten tot de eerste echo 🍀

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 5+3 en heb gisteren helderbloed verlies gehad en nu wat bruin bloedverlies. Verder geen klachten, alleen wat hoofdpijn. Hiervoor een miskraam gehad bij 4+3. Hopelijk zet dit ook niet door. Vind het zo spannend. Die onzekerheid tot de eerste echo is echt vervelend. 🫣

3 maanden geleden

Ik heb ook al drie ochtenden achter elkaar beetje lichtbruine afscheiding. Het is steeds alleen in de ochtend. Vanmorgen wel een test gedaan en die knalde meteen. Verloskundige zegt zolang je geen flinke buikkrampen hebt of helderrood bloedverlies hebt, hoef je je geen zorgen te maken. Is toch best lastig

3 maanden geleden

Snap dat je je zorgen maakt. Bruin bloed is echter wat ouder bloed, dus hoeft niets aan de hand te zijn. Wellicht van eerdere gemeenschap. Bij mijn miskraam was het bloed direct helder rood.