12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb het zelfde en ben bijna even ver als jij! Het schijnt normaal te zijn

3 maanden geleden

Ik heb dit ook de hele dag door en maak me ook zo’n zorgen… maar ik lees overal dat het normaal is in de 5 e / 6 e week. Zelfs ook een beetje helderrood bloed zou normaal zijn

3 maanden geleden

Maak je geen zorgen! Ik heb zelfs rood bloedverlies gehad later bruin. Gisteren echo 6+3 kloppend hartje

3 maanden geleden

Ik heb het ook sinds gisteren en ben nu 6.2 weken.. blijft spannend..

3 maanden geleden

Hebben jullie ook krampen gehad in de onderbuik?

3 maanden geleden

Reactie op Audreyx

Hebben jullie ook krampen gehad in de onderbuik?
Yes heb ik ook nu!

3 maanden geleden

Reactie op Audreyx

Hebben jullie ook krampen gehad in de onderbuik?
Ja een heel onrustig gevoel en zeurend wat komt en gaat.. 😬

3 maanden geleden

Reactie op drya

Maak je geen zorgen! Ik heb zelfs rood bloedverlies gehad later bruin. Gist ...
Oh dat is positief, ik heb dit soms gecombineerd. Ouder bloed met rode gloed , had je dit ook?

3 maanden geleden

Bij mij is het vandaag meer dan gisteren en eergistere.. Werd het bij jullie ook erger of bleef het gelijk?

3 maanden geleden

Ik heb het ook.. ben 5 weken en 2 dagen. Ik moet wel goed afvegen wil ik het zien zeg maar. Ergens stelt het mij gerust dat jullie het ook allemaal hebben.. maar goed ergens denk ik, bloed is niet goed.

3 maanden geleden

Reactie op Audreyx

Bij mij is het vandaag meer dan gisteren en eergistere.. Werd het bij julli ...
Ene dag erger dan de andere dag. Met vlagen. Maar ook wisselend met bloedverlies

3 maanden geleden

Ik heb ruim 2,5 week continu bruinverlies gehad, soms zelfs wat rood als ik met m'n vinger wat dieper dipte zeg maar. Afgelopen maandag echo gehad met 7wkn en kloppend hartje, inmiddels al een week ook geen bruinverlies meer. Het kan er bijhoren zei m'n vk!