13 Reacties

één maand geleden

Bruine afscheiding in de begin fase is niet erg, kan door intiem zijn ontstaan en de frum is z’n bedje ook schoon aan het maken. Zodra het helder bloed is zou ik contact opnemen met je VK. Maar dit ziet er niet beangstigend uit, lekker loslaten! 🤍

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Bruine afscheiding in de begin fase is niet erg, kan door intiem zijn ontst ...
Dat is goed om te horen, ik maakte me echt zorgen. Nog steeds een beetje. Mijn borsten voelden eerst heel zwaar nu niet meer alsof mijn hormonen afnemen. Eergisternacht sliep ik de hele nacht met buikpijn. Gisteren wat minder.. vandaag lichte buikpijn

één maand geleden

Reactie op Ozcelik

Dat is goed om te horen, ik maakte me echt zorgen. Nog steeds een beetje. M ...
Had ik ook in het begin, probeer zo min mogelijk te stressen, is zo slecht voor de baby. Buikpijn wat je voelt kan ook groeipijn zijn, voelt het zelfde als menstruatie pijn. Ik zelf heb alleen gevoelige tepels gehad en verder niets, geen pijn, niet misselijk, maar nu ook alweer 12 weken met een kloppend hartje. Wanneer heb je een afspraak staan bij je VK?

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Had ik ook in het begin, probeer zo min mogelijk te stressen, is zo slecht ...
Jaaa ik doe me best 🥺. Ik heb nu last van harde buiken. Ik heb 30 september afspraak bij vk. Ik had afgelopen vrijdag een echo omdat ik niet wist hoe ver ik was, toen konden ze nog niks zien. Ik wacht het af, bedankt voor jouw bericht 🙏🏻 wanneer ben ik uitgerekend?

één maand geleden

Ik heb tussen week 5 en week 8 elke dag bruine afscheiding gehad en zelfs een keer helder rood. Ook gecombineerd met buikpijn wat aanvoelde als menstruatiepijn. Nu nog steeds af en toe bruine afscheiding. Inmiddels 13 weken en alles gaat goed. Ik zou proberen je er niet al te druk om te maken

één maand geleden

Reactie op Ozcelik

Jaaa ik doe me best 🥺. Ik heb nu last van harde buiken. Ik heb 30 septembe ...
Oooeh vind het altijd lastig om het uit te rekenen wanneer iemand uitgerekend is. Zelf ben ik 28 maart uitgerekend, dus daar 6 weken bij opgeteld ben jij dan uitgerekend denk ik zo? Zou als ik jou was even een topic openen, zijn meiden die heel goed weten hoe je dat berekend.

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

Oooeh vind het altijd lastig om het uit te rekenen wanneer iemand uitgereke ...
Kreeg autocorrectie 😁 bedoel wanneer jij bent uitgerekend haha. Heb je al je 12 weken echo gehad? 😊

één maand geleden

Bruin is oud bloed, kan oud innesteling bloed wezen e.d Ik heb vanaf 5 weken tm 7.6 helder rood verloren en inmiddels 12.5 weken zwanger, dus helder rood zegt ook niet gelijk dat het mis is

één maand geleden

Reactie op Ozcelik

Kreeg autocorrectie 😁 bedoel wanneer jij bent uitgerekend haha. Heb je al ...
Hahaha de 28e dus, nee die hebben we pas de 27e van september, want we gaan nog op vakantie een weekje 🥹

één maand geleden

Soms kan het ook zijn dat je tijdens de zwangerschap vaker bloed verliest. Ik ben daar helaas ook een van. In begin ook last gehad van bruine afscheiding en best lang ook. Was uiteindelijk niks aan de had. Toen was ik 7 week zwanger, toen ook weer helder bloedverlies gehad. Toen ook niks aan de hand. Daarna was ik 9 weken had ik een veeg met echt helderrood bloed en verdikking wat op een stolsel leek. Ik was compleet in paniek en wist echt even niet wat ik moest. stolsel wel uit elkaar getrokken en zag niet iets wat op een embryo leek.. toen moest ik afwachten en toen met de 12 weken echo bleek er gewoon niks aan de hand te zijn.. gewoon domme pech heb ik helaas. Vandaag de 13 weken echo gehad en de baby doet het super. Bloed verlies hoeft dus niet altijd slecht te zijn al snap ik je gevoel erg goed! En als je het niet vertrouwd gewoon contact opnemen met vk, die stellen je ook gerust en dat is ook erg fijn en helpen je verder.Je mag me altijd een berichtje sturen

één maand geleden

Ik heb zojuist een miskraam gehad :(

één maand geleden

Reactie op Ozcelik

Ik heb zojuist een miskraam gehad :(
Snoetie toch, dat meen je niet?! Weet je het heel heel zeker?

één maand geleden

Reactie op Ozcelik

Ik heb zojuist een miskraam gehad :(
Hoe gaat het?